Kızıldağ Camping & Beach Club

Çanakkale Kızıldağ Camping & Beach Club

Çanakkale Kızıldağ Camping & Beach Club, doğayla iç içe bir tatil deneyimi sunan bir tesis olarak hizmet vermektedir. Misafirlerine konforlu konaklama birimleri, plaj erişimi, restoran ve çeşitli aktiviteler sunmaktadır.

Tarihçe

Kızıldağ Camping & Beach Club, 2005 yılında açılmış olup, yıllar içinde kaliteli hizmet anlayışıyla müşterilerinin beğenisini kazanmıştır.

Fiyat Politikası

• Günlük konaklama ücretleri uygun fiyatlarla sunulmaktadır.
  • Sezon ve oda tipine göre fiyatlar değişiklik gösterebilir.

Önemli Özellikler

• Doğa ile iç içe konum
  • Plaj erişimi
  • Restoran ve kafe hizmeti
  • Çeşitli aktiviteler (kamp alanı, yürüyüş parkurları, su sporları)
Çanakkale Kızıldağ Camping & Beach Club, huzurlu bir tatil geçirmek isteyenler için ideal bir seçenektir. Doğanın tadını çıkarırken konforlu bir konaklama deneyimi yaşamak isteyen herkesi bekliyoruz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Tanıtım Videosu

Ayvacık Çanakkale Kızıldağ Camping & Beach Club Yorumlar - 1

user257051

Çanakkale Kızıldağ Camping & Beach Club Kamp Alanı harika bir doğa içinde konumlanmış, temiz ve düzenli bir kamp alanı. Denize yakınlığı ve plajının güzelliği de ayrıca bir artı. Kamp alanında bulunan tesisler de oldukça kullanışlı ve temiz. Personel de son derece ilgili ve yardımsever. Kesinlikle tekrar ziyaret etmek isteyeceğim bir yer.

3 Ağustos 2024
sıla gürbüz

Geçen sene 2 günlük uğrayıp çok beğendiğim için bu sene ailemle geldim. Yenilikler yapılıyor, aile ortamı, işletmeci ve çalışanlar sıcakkanlı ve ilgili. Dileyen kendi çadırında dileyen işletme çadırında kalabilir. Her gün çadırlar süpürülüp, paspaslanıyor. Tuvaletler ve duş temiz. İskeleden giriş rahat. En ufak eksikliği bile söylediğiniz anda ilgileniyorlar. Hem doğal hem temiz bir kamping alanı.Gelecekler şüphe etmesin memnun kalacaksınız :)

2020:07:31 06:37:05
Begüm Samastı

Buraya bir hafta önceden rezervasyonumuzu yaptırıp gittik. Rezervasyonumuz bir kendi çadırımız bir de onların çadırını kullanacağımız şeklindeydi. Bu bir hafta sürecinde her gün telefonla yetkili kişiyle iletişim kurduk. Kamp alanına saat sabah 7.30 sularında vardık. Bize hangi saatte varırsak varalım yardımcı olacaklarını söylemişlerdi. Buna karşın görevlilerin yerinde yeller esiyordu, erken geldik diye problem etmedik insani bir şey sonuçta. Saat 8 buçuğa kadar bekledik sonunda bir kişi geldi. Ona rezervasyonumuz olduğunu, bir çadırımızı getirdiğimizi söyledik, kendi çadırlarından birini kullanacağımızı söyledik. Bize beklememizi patronun gelip ilgileneceğini söyledi. Beklemeye devam ettik haliyle. 1 saat kadar beklememizin sonunda başka bir çalışana yönlendirildik. Durumumuzu anlattığımızda ellerinde bize verebilecekleri boş çadırın olmadığını, bir önceki gün de patronun başkalarının rezervasyonunu da aynı şekilde yaptıklarını ve aynı mağduriyeti yaşattıklarını söyledi. Bayram dolayısıyla hiçbir yerde boş yer olmadığı için ortada kaldık ve dönmeyi dahi düşündük. Bu sırada patron ortalıkta yoktu ve yaşattıkları mağduriyet için bir kusura bakmayın bile demediler.Orada beklediğimiz saatler boyunca tesisi gözlemleme şansımız oldu. Tuvaletler pisti, kullanamadık. Personel asla ilgilenmiyor. İki suya 5 TL verdik. Her yerde çöp öbekleri birikmişti. Evet kamp alanı olabilir ancak her mekanın kendine özgü bir disiplininin olması düşüncesindeyim.Üzgünüm, iyi yorumlar yapmak isterdim ama durum bu, umarım bu aksakları düzeltirler.

2018:08:26 11:02:22
Özgür Gurme Gezgin

35 yıldır yurtiçi ve yurtdışında tatil yapiyorum.2019 Kurban bayramı tatilinde buradaydım. Konukların rahatlığı ve işletmenin kazancı biribirine zıt olur. Ama bir denge olmalı. Benim tatilimde bu denge genelde işletme kazancı tarafına kaydı genelde. Korktum ki cadirimizin üstüne yeni bir çadır kurulmasına izin verilecek diye. Sabahın 6 sında tepenizde çadır kurarken çekiçle kazık çakan duyarsızlar, gece 2 de arabasıyla yer soran ama farlarını kapatmayan denyolar zaman zaman keyfimizi kaçırdı. Işletme, bu tip durumlarla karşı önlem almalı kural koymalı. Adam gece vakti çıstak çıstak kamp alanına giriyor. Insanımız da saygısız. Yine de çalışanların sabrı ve ilgisi durumu genelde kurtardı. Işletme sahibine de aktardıgım bazı temel eksiklikleri var.Duş ve kabin aynı. Ben mayomu giyecem, tuvalete gidecek olana boşa engel oluyorum. Pisuvar yok. Tuvalet erkekler ve kadınlar için ayrı ama 1 tane. Sayı yetmiyor. Ciddi kapasite artırımı yapılması gerekir.Yol kenarı bir kamp alanı. Denize yakın yerde değilseniz gece müthiş bir yol gürültüsü var. Saygısız agir vasıta şoförleri datdiri datdiri gece korna çalabiliyor. Yoldan uzak durun.Inşallah kendilerine söylediklerim ve buradan yazdıklarım dikkate alınır.Saygılar.

2019:11:26 19:45:12
Furkan Özdemir

Güven önemli. 3 gün öncesinden aradım, bastırarak iki gece için işletme çadırlarında kalmak istediğimizi söyledim. Tamam denildi, bilgileri verdim. Aynı gün içerisinde tekrar aradım akşama doğru geleceğimizi haber vermek için. Teyit amaçlı yine söyledim işletme çadırı olduğunu. Lakin vardığımızda listede ismimin olmadığını, yer ayrılmadığını, boş çadır olmadığını gördüm. İçime doğduğundan mıdır bilinmez, kendi çadırımızı yanıma almıştım bazı eksikler olsa da. Akşam biraz serin olduğundan bari pike vs ayarlayıverebilir misiniz dedim. Tabi denildi yine elbette. Sonra o da boş çıktı. Bu şekilde başlayınca pek kamp alanında da vakit geçirmedik zaten, çevreyi gezdik. Diğer konular bir yana güvene önem veriyorsanız, uzak yoldan geliyorsanız bir defa daha düşünün derim. Süprizle karşılaşma olasılığınız hayli yüksek. İlk aradığımda yerimiz yok denilse yahut rezervasyon almıyoruz deseler ona göre hareket ederdik. Sağlık olsun, bir defa daha kesinlikle gitmeyeceğim bir işletme.

2019:07:16 19:35:07
taha bayraktar

Sadece kahvaltı için uğradık. Fiyat serpme kahvaltı için kişi başı 30 tl. WC’ler pek iç açıcı değil. Temizlik genel olarak çok düşük.. dikkat!!!