İl Göç İdaresi Müdürlüğü

Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü

Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü, yabancıların Türkiye’ye giriş, ikamet ve çalışma izinleri ile ilgili işlemleri yürüten kurumdur. Aynı zamanda sığınmacıların kayıt ve barınma işlemlerini de gerçekleştirmektedir.

Tarihçe

Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü, 2013 yılında kurulmuştur. Kuruluş amacı, yabancıların Türkiye’de yasal olarak ikamet etmelerini sağlamak ve sığınmacılara destek olmaktır.

Fiyat Politikası

Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü, hizmetlerini ücretsiz olarak sunmaktadır.

Önemli Özellikler

  • Yabancıların Türkiye’ye giriş, ikamet ve çalışma izinleri ile ilgili işlemleri yürütme
  • Sığınmacıların kayıt ve barınma işlemlerini gerçekleştirme
  • Profesyonel ve deneyimli personel

Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü, yabancıların Türkiye’de yasal olarak ikamet etmelerini sağlayarak onlara destek olmaktadır. Profesyonel hizmet anlayışı ve deneyimli personeli ile tercih edilmesi gereken bir kurumdur.

Lütfen Puan Verin
[Total: 0 Average: 0]

“İl Göç İdaresi Müdürlüğü” üzerine bir yorum

  1. Erzurum İl Göç İdaresi Müdürlüğü Yerel Hükümet Ofisi, göçmenlerin işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için gerekli olan tüm hizmetleri sunmaktadır. Personelin ilgili ve yardımsever olması da memnuniyet verici bir durum. Ancak bazı zamanlarda yoğunluktan dolayı bekleme süreleri uzayabiliyor. Genel olarak iyi bir hizmet sunulduğunu söyleyebilirim.

    Puan : 4

    Yanıtla

Yorum yapın