Yüzügüllü Cafe Bistro

(1 Yorum)
Görüntülenme - 3 Yorum Ekle

Yüzügüllü Cafe Bistro Eskişehir

Yüzügüllü Cafe Bistro, Eskişehir şehrinde bulunan keyifli bir mekan olarak hizmet vermektedir. İşletme, misafirlerine lezzetli yemekler ve içecekler sunmaktadır.

Tarihçe

Yüzügüllü Cafe Bistro, 2010 yılında açılmış olup, Eskişehir'in yerel lezzetlerini modern bir şekilde sunmayı hedeflemektedir. İşletme, kaliteli hizmet anlayışıyla kısa sürede şehrin favori mekanlarından biri haline gelmiştir.

Fiyat Politikası

• Kahvaltı menüsü: 20 TL
  • Öğle yemeği menüsü: 30 TL
  • Akşam yemeği menüsü: 40 TL

Önemli Özellikler

• Şehrin merkezi konumunda bulunması
  • Taze ve organik ürünlerin kullanılması
  • Geniş iç mekan ve açık hava terası
  • Canlı müzik etkinlikleri düzenlenmesi
Yüzügüllü Cafe Bistro, lezzetli yemekleri, sıcak atmosferi ve kaliteli hizmetiyle Eskişehir'de tercih edilmesi gereken bir mekandır. Misafirlerine unutulmaz bir deneyim sunmayı amaçlayan işletme, her zevke hitap eden menüler sunmaktadır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Eskişehir Tepebaşı Yüzügüllü Cafe Bistro Yorumlar - 1

user308270

Eskişehir Yüzügüllü Cafe Bistro Kafe harika bir atmosfere sahip. Çalışanlar son derece ilgili ve güleryüzlü. Menü çeşitliliği de oldukça geniş ve lezzetli. Özellikle kahveleri çok başarılı. Fiyatlar da oldukça makul. Kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim bir mekan.

30 Eylül 2024
A. Y

2 kisilik serpme kahvalti soyledik, fiyat olarak 370 tl odedik. Ama buna degecek bir kahvalti geldigini soyleyemeyecegim. Cesit sayisi azdi, ve gelen urunler de yetersizdi. Ortalama bi lezzete sahip. Konum olarak guzel, temizlik olarakta iyidi. Calisanlari da ilgili. Ancak bir daha kahvalti icin tercih edecegim bir mekan degil.

2023:09:03 13:36:32
Cgdm O.

Serpme kahvaltı sipariş ettik. Eskiye göre kalitesini düşürmüş. Çay bardakları lekeliydi. Ayrıca servis ettikleritoprak kapların kenarları kırık. Yemekten önce herşey göze hitap etmeli fakat o kırık kaplar iştahımızı da kapattı. Bir daha gitmeyi düşünmüyoruz.

2023:08:13 12:22:48
Sultan Arı

İs arkadaşları ile gittik 27 kişi falan vardık kahvaltı için hizmet sıfır eksik ürün geldi uzun süre bekledik çay bile koca masaya 2 tane termos geldi herkes yedikten sonra geldi 2 termos daha melemen falan hiç tadı yok bu paraya bu şekilde hizmet olmamalı özür amaçlı bir kahve bile sunulması o kadar kişi idik rezervasyon da vardı dile getirmek istedim toplu gidecekler bilmeli diye düşündüm

2023:12:14 12:46:22
Ümmühan Kılıç

Serpme kahvaltı sipariş ettik çeşit olarak tatmin edici geldi. Kahvaltım bittikten sonra son patatesimi ısırdım ve patatesin içinden kurt çıktı. Biraz çatalımla açtırdım ve emin olduktan sonra garsona tabağı teslim ettim. Asla duyurmaya çalışmadım ve bağırıp çağırmadım.Tabak içeri alındı ve mutfakta incelediklerini, onun kurt değil baharat olduğu söylendi. Ancak çıkan kurt, dışında değil patatesin içindeydi. Tabağı tekrar önüme getirip kanıtlamak yerine manipüle etmeye çalışıp gördüğümden şüphe ettirmek istediler.Sesimi çıkarmadım ve ödememi yaptıktan sonra kasada tekrar söyledim fakat tavır üslup hiç hoş değildi. Pişmiş patatesin içinde kurt olmayacağı gibi saçma bir cevap verildi. Yaşanan olay mide bulandırıcıydı ama karşılaştığım tavır daha kötüydü. Sadece kusura bakmayın kontrol edeceğiz ya da dikkatli olacağız gibi bir cevap yeterdi. Gitmeden önce bi daha düşünün.

2023:08:16 11:06:19
Yılmaz Kıpçak

O kadar para kazanan bir yerde okey taşları toplama olur mu , taşın rengi mavi mı yeşil mı 🤣. Para kazanıyorsunuz lütfen müşteriye de saygı ve hizmet gösterin. Hem para kazanıp hem de hizmet vermiyorsaniz demek ki omeunuz o kadar uzun olmayacak.

2023:09:25 08:50:33

Konum / İletişim :

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.