Antalya Wind of Lara Hotel & Spa
Wind of Lara Hotel & Spa, Antalya şehrinde bulunan lüks bir otel ve spa merkezidir. Misafirlerine konforlu konaklama imkanı sunan otel, aynı zamanda spa hizmetleriyle de dikkat çekmektedir.
Tarihçe
Wind of Lara Hotel & Spa, 2010 yılında hizmet vermeye başlamıştır. Otel, misafirlerine unutulmaz bir tatil deneyimi yaşatmayı hedeflemektedir.
Fiyat Politikası
Wind of Lara Hotel & Spa, konaklama fiyatlarını sezon ve oda tipine göre değişkenlik göstermektedir. Otel, her bütçeye uygun konaklama seçenekleri sunmaktadır.
Önemli Özellikler
- Lüks ve konforlu odalar
- Spa ve wellness hizmetleri
- Restoran ve bar seçenekleri
- Havuz ve plaj erişimi
- Çocuklar için aktiviteler
Wind of Lara Hotel & Spa, misafirlerine huzurlu ve keyifli bir tatil deneyimi sunmaktadır. Konforlu odaları, kaliteli hizmet anlayışı ve eşsiz manzarasıyla tercih edilmesi gereken bir oteldir.Siteyi ziyaret et
Etiketler
Tanıtım Videosu
Aksu Antalya Wind of Lara Hotel & Spa Yorumlar - 1
İnceleme Ekle ve Değerlendir
Öne Çıkan Şehirler
Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.
user148647
Antalya Wind of Lara Hotel & Spa Kumarhane oldukça lüks ve konforlu bir otel. Kumarhane bölümü de oldukça geniş ve çeşitli oyun seçenekleri sunuyor. Personel ilgili ve yardımseverdi. Ancak bazı misafirlerin gürültü yapması dikkatimi çekti. Genel olarak memnun kaldım.
15 Nisan 2024fatih sezgin
Yaklaşık bir hafta kaldım. Dışarıdan beş yıldızlı otele benzeyen ama hizmet olarak 3. Yıldızlı bir otelle aynı. Kanıt olarak 3-5 neden sayalım1- yataklarında üzerinize aldığınız örtünün kılıfı yok, pis2- bütün yemekleri tartışmasız plastik gibi hiçbir tadı yok3- alkol almıyorum ama ekibimizde alan arkadaşların yorumlarından anladığım hiçbir alkol markası bilinen değil. Saçma sapan markalar kötü tatlar4-çift kişilik odada 2 giriş kartı almak 3 günümüzü aldı5- garson servisleri rezaletKısacası orta Doğu, ucuz Rus turistlerin, Afrikalılar için iyi olsada bizim için iyi değildi
2023:10:29 07:13:03yaşar nayir
Nisan ayında ailece oradaydık personel güler yüzlü kalabalık olmasına rağmen gayet ilgili odalar temiz yemek çeşitleri oldukça iyiydi sadece nisan ayı kapalı havuz biraz soğuktu onun dışında süperdi
2023:12:25 22:15:38Hüseyin Göksu
Otelde 1 hafta ailemle birlikte konaklama yaptik. Otele giriş yaptığımızda bizleri cok güzel karşılayan ve tatilinizin güzel gecmesine sebep olan resepsiyon çalışanları ve misafir ilişkileri deniz hanıma teşekkür ederiz. Yemekler çeşitli odalar tertemiz. Bundan sonra tatil yapmak için başka otel aramaya gerek yok
2023:10:13 13:51:51Mustafa Usta
Çocuklar için oyun alanı yok. Denize servis ile gidiliyor. Yemekler hep aynı ve tadı tuzu yok. Tatlılar da aynı şekilde bizim için çok şaşırtıcı oldu. Acil yemek yapan ustaların uyarılması gereklidir. Personeller çok deneyimsiz sıcak kanlilar fakat bu yeterli değil. Eğitim almaları gerekli. Kimse ne yapacağını bilmiyor bunu görmemek mümkün değil. Ben bir daha bu oteli tercih etmem ve tavsiye edemem . Otel güzel fakat işletmesi çok vasat. Bence acilen bir şeyler yapılmalı yoksa bu oteli ikinci kez bir çok insan tercih etmeyebilir. Bu yorumu otelin bir an önce kendine gelmesi için yazıyorum amacım oteli kötülemek yada insanlara buraya gitmeyin demek için yazmıyorum olanları yazdım gerçekleri yazdım. 5 yıldızlı bir otel bu durumda olmamalı diye düşünüyorum. Çıkış yapacağımız gün bir anket bile sorulmadı memnun kaldiniz mi bile sorulmadı. Çok ama çok şaşırdık. Bilginize sunarım.
2023:10:21 18:05:25Eren Ece
Herkese Merhaba,Hotel Hakkında Yorumlarım;1) Resepsiyon ilgisiz yardım etmeden yaklaşıyor müşteriye.2) Oda Hakkında yorumsuz gayet temiz ve kullanışlı3) Servis ve Yemekler;Servis personeli yetersiz Çok genç ve tecrübesiz stajyer hepsi yabancı dil bilgileri yok..Az personel ile çok iş yapmaya çalışıyorlar ve çok eziliyorlarKendi masamıza örtüyü çatal ve bıçak takımı kendimiz koyuyor ve içecekleri kendimiz alıyoruzBütce genişleterek deneyimli FB ekibi kurulmalıdırRestaurant da çatal, kaşık, bıçak takımı çok eksik çay bardağı ile Kahve içtik devamlı bunlar dikkate alınmalıdır.Bar personeli ilgisiz ve Çok yavaş daha hızlanmalari gerekiyor.Yemekler konusunda berbat aynı yemeği karıştırıp farklı yemekler üretiryorsunuz.5 Yıldız Hotel böyle kötü yemek olamaz sunmuş olduğunuz yemeklerin yedekleme yok bitti ise bitti modunda..Sabah kahvaltısında poğaça,simit,börek tarzı yiyecekler anında bitiyor devamı gelmiyorHerhangi bi kahvaltı devamlılığı olmuyor herhangi yumurta omlet alma şansı zaten yokBütün tatil boyunca peynir,zeytin yedik üzücü.Plaj çok iyi hep aynı yemekler ama snack için yeterliAkşam yemeği hiçbir şey yok salçalı patates ve kabak yemeğini yemek diye koyuyorsunuzPilav,makarna,patates kızartması vs... çoğunlukla bulunuyorMangal bölümü yetersiz soğuk salatalarda,mezelerde 11 gün taze fasulye,bamya, enginar yemek zorunda kaldık.Bütce arttırmak gerekir güzel yemekler sunulmalı.4) Sahil müşteri için yeterli, Sahil servisi biraz saatleri kısaltma yapılma daha aktif olmalıdır.Sahil güvenlik personeli yetersiz Sağ tarafından otel müşterisi olmayan kişiler araya girip şezlongları kullanıyorlar ben bir sürü para ödüyorum onlar ücretsiz gelip kullanıp yiyip içip gidiyorlar1 çift aynı zamanda 2 gün üst üstte birde ana Restaurant kullandılar yediler içtilerSahil güvenliği Ahmet müdahale etti uzaklaştırdi kendim şahit oldum lütfen Tecrübeli güvenlik kullanın Ahmet bey gibi.5) Cankurtaran lar daha tecrübeli olarak ilk yardım bilgilerine sahip olmalı.6) Hotel yönetimi Tecrübeli değil Herkes patronun oğluna El açıp Baskı yiyor lütfen tecrübeli olun.Patronun oğlu bütün personele baskı yapıyor bunu yapmaması gerekir Turizm bilgisine sahip olmadığı belli.Genel müdür ortada yok hotel bölümlerini o takip edip departman müdürlerine yönlendirme yapması gerekiyor..Hotel müşteri potansiyeli çok kötü bildiğin Arap dünyası, Eski Yugoslavya eski CCPP ülkeleri kimin ne olduğu belli değil Hotel Müşteri memnuniyeti ve 12 acik tutmak istiyor iseniz satış pazarlama taktiği değişip Avrupa pazarında isim yapmaniz gerekiyorAvrupa müşterinden hicbir zarar görmezsiniz11 GÜN BOYUNCA HİC MEMNUN KALMAYIP HİC KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORSAYGILAR SUNUYORUM....
2023:08:16 10:55:30