Royal Gaziantep Hotel

Royal Gaziantep Hotel

Royal Gaziantep Hotel, Gaziantep şehrinde konforlu ve lüks bir konaklama deneyimi sunan bir oteldir. Misafirlerine yüksek kaliteli hizmetler sunarak unutulmaz bir konaklama deneyimi yaşatmayı hedeflemektedir.

Tarihçe

Royal Gaziantep Hotel, 2010 yılında açılmış olup, o günden bu yana misafirlerine kaliteli hizmet sunmaktadır. Şehrin merkezi konumunda bulunan otel, iş seyahatleri ve turistik ziyaretler için ideal bir konaklama noktasıdır.

Fiyat Politikası

Royal Gaziantep Hotel, misafirlerine uygun fiyatlarla lüks konaklama imkanı sunmaktadır. Otelde konaklama fiyatları, sezon ve oda tipine göre değişiklik gösterebilmektedir.

Önemli Özellikler

• Lüks ve modern odalar
  • Restoran ve bar hizmetleri
  • Spa ve fitness merkezi
  • Toplantı ve etkinlik alanları
  • Otel içi hizmetler
Royal Gaziantep Hotel, konforlu ve şık odaları, kaliteli hizmet anlayışı ve merkezi konumuyla Gaziantep'te tercih edilmesi gereken bir konaklama noktasıdır. Misafirlerine unutulmaz bir deneyim sunmayı amaçlayan otel, her türlü ihtiyaca cevap verecek şekilde tasarlanmıştır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Tanıtım Videosu

Gaziantep Şehitkamil Royal Gaziantep Hotel Yorumlar - 1

user319192

Gaziantep Royal Gaziantep Hotel'de konakladım ve gerçekten çok memnun kaldım. Otelin temizliği, personelin ilgisi ve konforu beni çok etkiledi. Odalar geniş ve rahat, kahvaltı da oldukça lezzetliydi. Ayrıca otelin merkezi konumu da çok avantajlıydı. Kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir otel.

11 Ekim 2024
Samet Deniz

Konumu iyi ve yıldızı yüksek diye geldik aslındaOda : Yataklar iyi,rahat ama duşu beğenmedim dar ve küçük biraz bakımsızlık da var gibi geldi sifonu da sabah tıkandı ..Hizmet : Otel terk edilmiş gibi yetkili 1-2 kişi görebildik sadece ; Kahvaltı daha önce gittiğim butik oteller , 3 yıldızlı otellerden daha kötü ,biten yiyeceğin yeri bile doldurulmadı . Ekmekleri bayattı .Özetleyecek olursak konumu güzel ama bence 4 yıldızı hak etmiyor

2024:01:17 07:17:52
Serap Baysal

Odalar eski düzen zira idare eder temizlikte. Odalar da yenilenmesi gereken ayrıntıları es geçmeseler daha güzel olur. Teşekkür ederiz 3 günlük Antep konaklamamıza ev sahipliği yaptıkları için.

2023:12:06 20:29:00
T A

Odaya girdiğimde sigara kokusu vardı. Ne ise olur dedim, pencereyi açtım. Sonra lavaboya el yıkadıktan sonra klozete baktım, hiç temizlenmemiş. Klozete işlemişler, aynı kalmışYatakta ise bir sürü tüy vardı,🤢 hemen gittim odamı temizlenmesini istedim. Belboy geldi, tüyleri görünce başka oda verdiler, ordada yinede bir kaç tüy vardı.Otel çok eski. Yenilemeye ihtiyaç var.Otelin berbat, sadece kahvaltısı iyi.Başka bu otele gitmeyeceğim

2023:11:14 18:43:20
Ozan YAY

Verdikleri odanın camı kapanmıyordu içeri girdiğimde farkettim gürültü ve soğuktan. Resepsiyona gidip odamın değiştirilmesini istedim. Dediler ki sen neden geldin ki bizi çağırsaydın biz kapatırdık. Dedim kapanmıyor denedim siz odayı değiştirin. Dediler yok bu kişiyle tekrar odaya gidin. Odaya gittik adam uğraştı dedi ki kapanmıyor bu kapanmaz. Tamam o zaman odayı değiştirin. Dediler yok ne gerek var dursun böyle bişey olmaz açık kalsın noolacak dediler. Dedim peki ben anahtarla resepsiyona geri indim ben ayrılıyorum kalmayacağım. Dediler ki abi değiştirelim neden büyüttün olayı değiştirirdik dediler. İçimdekini diyemedim ama terkettiğim için mutluyum.

2023:10:29 09:19:26
ibocan güzel

Bir gece konakladık konaklamaz olaydık bizim için hem maddi hem manevi değeri olan bir saati otelde masanın üzerinde unuttuk çıktıktan 2 saat sonra fark ettik şehir dışına çıkmıştık hemen aradık önce bir iki gün salladılar eleman izinli şu zaman arayın şöyle arayın diye diye oyaladılar sonra arayıp burda yok isterseniz gelin detaylı bakın diye dalga geçtiler aradan 2-3 gün geçtikten sonra ALLAH YEDİRMESİN HARAM OLSUN