Regulus Termal

Tanıtım Videosu

Afyonkarahisar İhsaniye Regulus Termal Yorumlar - 0

Aysel Bacaksız

Oda soğuktu yeterince sıcak değildi buhar odası erkeklerde ful gün çalışırken nedense bayanların öğlen 12 de başlıyor o da rica minnet ve etkisini hiç göremedim çamur odası var dediler faaliyette değildi.Sadece sıcak havuzu ve kahvaltısı fena değildi. Soyunma odalarındaki dolaplar kilitlenebilir olmalı ve çok hijyenik değil hamam deseniz buz gibi hamam demeye bin şahit birşey istiyorsunuz 3 kez hatırlatmanız gerekli yani çok eksikleri var birdaha gelir miyim tercih etmem ve şahsen tavsiyede etmem...

2024:01:25 13:46:25
Cuneyt Daldal

09.12.2023 an itibarıyla oteldeyim 2 kişi ve 3 yaşında çocuk 3300 TL bu fiyata göre iyi bir otel, yatak odasındaki yatak çok sert erkekler hamam bölümündeki trabzanlar elden geçse tuz odasındaki kablolar saklansa iyi olur bayan masaj bölümünde ÖZLEM hanıma yaptığı harika masajdan dolayı çok teşekkür ederiz akşam yemekler açık büfe 8 10 çeşit etli etsiz yemek ve 15 20 çeşit salatası ve tatlısı var ve yemekler çok lezzetli kahvaltı 15 20 çeşit var yeterli çalışanlar ilgili çok büyük bir otel değil eksiğimiz gediğimiz giderildi odalar ÇOK Temiz 10 üzerinden 8 bugüne kadar gittiğim oteller içinde en iyi ve ferah oda oturma odası mutfağı ve yatak odası var 1+1 odalar beğendik yatak sertliği ve oda sıcaklığı ayarlanırsa tekrar geliriz. Tuz odası saunası buhar odası iyi ÇAMUR ODASI ÇALIŞMIYORbunun tatil sitelerinde belirtikmesi gerek Oturma odası ve yatak odasında ayrı ayrı tv var su ısıtıcı var eşyalar ve odalar yeni 1 ılık çocuk havuzu bir Termal sıcak havuz biraz ufak ama yeterli, 1 büyük 26 derece serin havuz var karma bölüm kapalı bayan erkek havuzlar ayrı, erkek havuzları temiz çocuklar için olan havuz çocuklar için biraz üşütücü az daha ısıtılmalı . Erkek bölümünde sauna ve buhar odası saat 17 itibarıyla kapatıldı. Sauna ve tuz odası sabah 10 da buhar odası 12 de açılıyor en hoşlanmadığım kısmı bu çünkü ne girişte ne sitelerde bununla ilgili BİLGİ YOK. Akşam havuz kapanana kadar açık olsa iyi olur. Dış hava sıcaklığı 3-4 derece buna göre oda sıcaklığı gündüz 22 23 derece civarı soğuk değil sıcak da değil gece 19 20 civarı çocuklar için epey serin sabah kahvaltı öncesi ısıtılmalı 5 yıldız çok 4 yıldız az

2023:12:10 15:55:39
Emir Demir

Rezervasyonu İnternet üzerinden yaptık. Otele bir güzel vardık. Okul ara tatil dönemi bitimi ayın 21inde. Bizi rezervasyonda karşılayan hanımefendi odalar boş diye suit odayı verdi teşekkür ederiz.Lakin, termal havuzu 43 dereceye biz rica ile çıkarttık, hamamı hiç açmadılar kullanamadık,sauna öğle yemeğine denk gelen saatte 12 de açılıyorumuş onu bekledik ne alakaysa buhar odasını da aynı saatlerde 12 ve 3 arası açtıklarını söylediler, yani otel boş diye. Anlıyoruz da Kardeşim ama bizde para veriyoruz bu imkanlardan faydalanalım diye zorla iş yaptırdık, müdüre hanım zaten niye geldiniz der gibi sürekli ters cevap veriyor anlamadık bi aralar bi tafralar küçük dağları ben yarattım der gibi. Ne gerek var yani, sen orayı temsil ediyorsun neden böyle davranırsın ki?Yani usta iyi niyetli, sauna da duran ismini hatırlamadığım genç arkadaşımız iyi niyetli ama resepsiyon için aynı şeyi söyleyemem.Gidecekler soğuk saunaya, soğuk hamama ve termal olduğunu sadece onların bildiği bir yere gideceğinizden haberiniz olsun.

2023:12:04 17:11:35
Gülşen Bozkurt

Iki hafta önce gittim ve herkeze tavsiye ediyorum 3 günlük için gittim eve dönmek istemedim.kendinizi evde gibi hissediyorsunuz odam her şeyi ile mükemmeldi, yemekleri açık bufe ve aşçısı güzel yapmıştı ilgililer güler yuzluler mutfak çalışanları, resepsiyonda görevliler yani orda bir aile ortamı güler yüzlü yardım severler fiyatlarıda uygun temizlik ,hijyen güzel içinizin rahatça gidebileceği yer benim artık gideceğim yer ve onerebilcegim insanlara REGULUS ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR EDERİM 10/9 Bir notu ne icin kırdım akşamları canlı müzik yapmanız için

2024:01:19 21:23:15
Zeynep

İnternetten tesadüfen bulup gittik, bir referansımız yoktu. İyi ki gitmişiz. Tertemiz bir otel. Odalarını sevdik, temizlik olması gerektiği gibiydi. Yemeklerden çekiniyordum açıkçası otel yemekleri malum ama beklentimizin üstündeydi. Şefe de , Nihan hanıma da teşekkür ederiz. Tansiyon hastası olduğumu söylediğimde yemek konusunda da yardımcı oldular. Nihan hanım kibar biri, biz gittiğimizde otel doluydu, isteklerimiz, sorularımız bitmedi:) ona rağmen bize ve herkese gayet güleryüzlüydü. Tavsiye ederiz.**2023 kasım ayında gittik eşimle beraber