Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi

(1 Yorum)
Görüntülenme - 2 Yorum Ekle

Gaziantep Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi

Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi, Gaziantep şehrinde hizmet veren bir spa merkezidir. Müşterilerine sauna, Türk hamamı, masaj ve spa hizmetleri sunmaktadır.

Tarihçe

Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi, 2010 yılında Gaziantep'te açılmıştır. Yıllar içinde kaliteli hizmet anlayışı ve deneyimli personeli ile müşterilerine en iyi spa deneyimini sunmayı hedeflemektedir.

Fiyat Politikası

• Hafta içi sauna ve Türk hamamı giriş ücreti: 50 TL
  • Hafta sonu sauna ve Türk hamamı giriş ücreti: 70 TL
  • Masaj ve spa hizmetleri için fiyatlar paketlere göre değişmektedir.

Önemli Özellikler

• Modern ve hijyenik tesisler
  • Deneyimli ve profesyonel personel
  • Geniş sauna ve Türk hamamı alanları
  • Farklı masaj ve spa seçenekleri
Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi, müşterilerine rahatlamak ve stresten uzaklaşmak için mükemmel bir ortam sunmaktadır. Profesyonel hizmet anlayışı ve kaliteli tesisleri ile tercih edilmesi gereken bir spa merkezidir.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Gaziantep Şahinbey Oska Aqupark Sauna Türk Hamamı Spa Merkezi Yorumlar - 1

user321215

Gaziantep Oska Aqupark Spa Merkezi gerçekten harika bir deneyimdi. Sauna ve Türk hamamı bölümleri çok temiz ve düzenliydi. Personel çok ilgili ve profesyoneldi. Masaj hizmeti de oldukça memnun ediciydi. Kesinlikle tekrar ziyaret etmek isteyeceğim bir yer.

13 Ekim 2024
Ahmet Kaya

Bugün oğlumu alıp oskaya gittim görevli personel kapıda 7 yaş altını almıyoruz dedi ve oğlum 7 yaşında ay olarak doldurmadı yaşını, sebebini sordum cevap havuzda klorlama varmış çocukları etkiliyormuş, abuk subuk cevaplar verildi, internet sitelerinde böyle bir açıklama yok, devletin verdiği karar 7 yaş altına ücret alınmayacak, ben ücretini de teklif ettim ama bu şirket yasal olmayan halka açık olan bir işletmeyi kendi kendine etik olmayan bir karar kılmış. Bu firmayı ulaşa bildiğim her yere şikayet edeceğim…

2024:01:18 15:48:58
Talip Kaya

Selam aleyküm herkese bence paranıza yazzık gelmeyin ilgilenen yok saunaya mentoll istiyorlarmış 20 dk bekledim gelen giden yok zaten kalabalığa diyecek yok her taraf kıl saç doku migdem altı üst direk çıkıp farklı bir otele gittim 600 700 bura verene kadar üzerine 100 daha koyun otele gidin benden size bir arkadaş tavsiyesi 👍

2023:12:26 14:35:24
Brawl kardeşler

Sabah telefon açtık aqua acikmi diye açık dediler saat 12 de içeri girdik girisdeki adam görünümlü insana sorduk o da 2:30 da açılıyor aqua dedi saat 2:30 oldu içerideki görevliye aqua neden açılmıyor dedik sezon kapandı dedi açılmayacak dedi girisdeki insana gittim dedim sen aqua açılacak dedin dedim ben öyle biirsey demedim dedi 250TL kişi başı para verdik para için yalan söylüyorlarHaram olsun aldığınız para

2023:10:28 16:25:50
Mehmet Doldur

Yılbaşından önce 250 TL olan giriş yılbaşından sonra 350 TL olmuş bir hamam için çokkkk pahalı bir ücret değmezzzz

2024:01:03 14:06:58
ibrahim erhan kocaoğlan

Güzel yer, Pazartesi akşamı gittik yoğunluğun en az olduğu günmüş. Memnun kaldık. Ama hafta sonu falan kalabalıktan dolayı pek tadı olmaz diye düşünüyorum.

2019:09:15 10:52:01

Tüm İşletmeleri Gör

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.