Merkez Lokantası

Aydın Merkez Lokantası

Aydın Merkez Lokantası, Aydın şehrinde yer alan geleneksel lezzetleri sunan bir lokantadır. 1990 yılında aile işletmesi olarak kurulan lokanta, yıllardır müşterilerine kaliteli ve lezzetli yemekler sunmaktadır.

Tarihçe

Aydın Merkez Lokantası, 30 yılı aşkın bir süredir hizmet vermektedir. Başlangıçta küçük bir restoran olarak açılan işletme, zamanla genişleyerek Aydın'ın en popüler lokantalarından biri haline gelmiştir.

Fiyat Politikası

• Geleneksel Türk mutfağından lezzetler sunan Aydın Merkez Lokantası, uygun fiyat politikası ile dikkat çekmektedir.
  • Menüdeki yemeklerin fiyatları, lezzet ve kalite göz önünde bulundurulduğunda oldukça makuldür.

Önemli Özellikler

• Geleneksel Türk mutfağının en seçkin lezzetlerini sunar.
  • Taze ve doğal malzemeler kullanılarak hazırlanan yemekler.
  • Şık ve konforlu bir ortamda misafirlerini ağırlar.
Aydın Merkez Lokantası, lezzetli yemekleri, uygun fiyatları ve samimi atmosferi ile tercih edilmesi gereken bir lokantadır. Geleneksel Türk mutfağının en özel tatlarını deneyimlemek isteyen herkesi bekliyoruz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Aydın Merkez Merkez Lokantası Yorumlar - 1

user166141

Aydın Merkez Lokantası Restoran, lezzetli yemekleri ve samimi atmosferiyle benim favori mekanlarımdan biri. Özellikle ev yapımı yemekleri ve günlük taze ürünleriyle her zaman kaliteli bir deneyim sunuyorlar. Personelin ilgisi de oldukça memnuniyet verici. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.

12 Mayıs 2024
İsmail Emre Dağlı

İskender’in tadı çok kötüydü. Altındaki ekmekler kayış gibiydi. Yanındaki bulgur pilavında lezzet yoktu Bir daha asla gitmem çorbası fena değil. dışardan Nezih bir yer gibi duruyor ama içeri girince durum farklı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum

2024:01:01 10:58:02
Vitalizm

Bugüne kadar yediğim en kötü kıymalı kaşarlı pide idi. Altı iyi pişmişti. Ancak iç hamuru pişmemişti. Ūzerinde ki kaşar değil peynir idi. Kiremit köfte sipariş ettik ancak onunda salçalı sosu yoktu yağlı soğanların içinde ve üzerinde aynı peynir ile birlikte geldi. Servis de kötüydü. Her seferinde ayrı bir garson geldi ve her birine ayrı ayrı bıçak istediğimizi söyledik çünkü kaşık ve çatal gelmişti. Ben yemeği yemedim.Hiç tavsiye etmiyorum.

2022:11:02 16:58:22
Ömer Gevaşlı

Siz döner yapmayın ya. Yemin ederim rezaletti böyle döner yapanın ne kendine ne insana saygısı yoktur. Tavuk istiyoruz et yaptık olur mu diyor. Üç günlük bayat etleri doldurmuş içine yerken tiksindim

2023:12:07 08:17:18
Burak Kara

İstanbuldan ilk kez geldik ve hoş bir yer gibi görünüyordu. Kelle paça çorbası içmek istedik gelen çorbadan 3 kaşık aldıktan sonra dibinde kıl yumakları mevcuttu. Bilgi verdim çorbanın içindeki etleri süzüp geri getirdiler tabiki içmedim. Kalkıp gitmektense karnımı doyurmak için dürüm söyledim. Hesap anı geldiğinde kıllı kelle paçanın ücretini de hiç utanmadan aldılar. Ve onlar için keşle paçada kıl normal bir durum muş. Çok ilginç . Döner ise saman gibiydi. Sonrasında müzeyi gezerken bir gurupla karşılaştık burada yemek yiyeceklerini konuşuyorlardı. Tabiki bu 5 kişilik gurubu erken uyarı ile uyardıktan sonra bir nebze olsun içimiz rahatladı. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kıllı çorba sevenler gidebilir.

2023:10:28 16:55:43
Huriye Gökçe Tamriş

Aydın pazarına gelince yemek yemek için buraya oturduk. Ortalama lezzette birer Şamişi ve kuşbaşılı yedik. Etin tadını alamadık, ne eti olduğunu bilemedik. Yoğunluğa rağmen hızlı geldi.