Görüntülenme - 8 Yorum Ekle

Düzce Lila Camping

Lila Camping, Düzce şehrinde doğayla iç içe huzurlu bir tatil deneyimi sunan bir kamp alanıdır. Misafirlerine konforlu konaklama birimleri ve çeşitli aktivitelerle dolu unutulmaz bir tatil fırsatı sunmaktadır.

Tarihçe

Lila Camping, 2005 yılında doğa severler için hizmet vermeye başlamıştır. Yıllar içinde kaliteli hizmet anlayışı ve misafir memnuniyeti odaklı yaklaşımıyla bölgenin önde gelen kamp alanlarından biri haline gelmiştir.

Fiyat Politikası

• Konaklama ücretleri kişi başı günlük olarak belirlenmektedir.
  • Çadır veya karavan konaklama seçenekleri bulunmaktadır.
  • Fiyatlara kahvaltı ve akşam yemeği dahildir.

Önemli Özellikler

• Doğa ile iç içe konumda bulunması
  • Temiz ve düzenli konaklama birimleri
  • Yürüyüş ve bisiklet parkurları
  • Açık hava etkinlikleri ve spor olanakları
Lila Camping, sakin ve huzurlu bir tatil arayan herkes için ideal bir seçenektir. Doğanın tadını çıkarmak, stresten uzaklaşmak ve keyifli bir tatil geçirmek isteyen herkesi bekliyoruz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Akçakoca Düzce Lila Camping Yorumlar - 1

user286157

Düzce Lila Camping Kamp Alanı harika bir doğa içinde konumlanmış bir kamp alanı. Çadırımızı kurduktan sonra etrafı keşfetmek çok keyifliydi. Temiz tuvalet ve duş imkanları da oldukça memnun ediciydi. Kamp alanının sahipleri de çok ilgili ve yardımseverdi. Tek olumsuz yanı ise gece biraz soğuk olmasıydı, bu yüzden sıcak bir uyku tulumu getirmenizi öneririm. Genel olarak çok güzel bir deneyimdi, tekrar gelmeyi kesinlikle düşünüyoruz.

6 Eylül 2024
Sima Parim

Yorumlara bakarak geldim ya bu yorumlar yanlış yada ben yanlış yerdeyim.kesinlikle resimlerle alakası olmayan biryer kaçtık ve kurtulduk gelmeden arayin çadır hazır dediler geldik ne çadır var nede başka bişey oylece beklemenizi soylediler biraz bekledik ve çıktık saat 10 gittiğimiz yerde 13 e kadar isletme sahibini bekliyicekmisiz gelip çadır kuracakmis duvalet duş iki tahtanan biryer yanılmak istemiyorsanız gelmeyin derim

2022:08:26 10:15:17
yudum çolak

Denize sıfır kamp alanı tuvalet, duş, kabin bulunmakta.Geceleri kumsalda ateş yakabildik. Çadır hizmeti de bulunmakta. Tavsiye ederim.

2022:07:20 09:44:01
Özgür Özan

Denize sıfır ,temiz bir yer. Bungalov evinde keyifle kaldık.Güleryüzlü aile işletmesi kamp yapılabilir güvenilir.

2022:07:20 20:49:15
Ayse Berber

Kesinlikle önermiyorum gittik hiç güzel değil di

2023:07:01 03:37:42

Benzer İşletmeler :

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.