Katipler Konağı

Çorum Katipler Konağı

Katipler Konağı, Çorum şehrinde bulunan tarihi bir konak olup, konaklama hizmeti sunmaktadır. 19. yüzyılda inşa edilen bu konak, Osmanlı dönemine ait mimari özellikleriyle dikkat çekmektedir.

Tarihçe

Katipler Konağı, 1875 yılında inşa edilmiş olup, uzun yıllar boyunca farklı amaçlarla kullanılmıştır. Günümüzde ise restore edilerek konaklama işletmesine dönüştürülmüştür.

Fiyat Politikası

• Oda fiyatları kişi başı 200 TL'den başlamaktadır.
  • Kahvaltı ve akşam yemeği ücretleri oda fiyatına dahildir.

Önemli Özellikler

• Merkezi konumda bulunması
  • Osmanlı dönemine ait tarihi dokuya sahip olması
  • Konforlu ve şık odalar
  • Geleneksel Türk mutfağından lezzetler sunması
Katipler Konağı, tarihi bir konakta konaklayarak Çorum'un kültürel atmosferini yaşamak isteyenler için ideal bir seçenektir. Misafirlerine konforlu bir konaklama deneyimi sunarken, aynı zamanda şehrin tarihi ve kültürel değerlerini keşfetme fırsatı da sunmaktadır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Tanıtım Videosu

Çorum Merkez Katipler Konağı Yorumlar - 1

user269929

Çorum Katipler Konağı Restoran, lezzetli yemekleri ve şık atmosferiyle beni oldukça etkiledi. Özellikle et yemekleri harikaydı, servis hızı da oldukça iyiydi. Fiyatlar da oldukça makuldu. Kesinlikle tekrar ziyaret etmek istiyorum.

20 Ağustos 2024
Ayşe G

Daha önce yaz mevsiminde dış kısımda bademli bir kebabı deneyip ortalamanın üstü bulmuştum. Gelen misafirlerimizi Çorum'da gezdirirken yöresel lezzetleri tattırmak için buraya geldik. Keşkeği Merzifon'da yediğimiz için burda iskilip dolmasını ve daha önce çok hoşumuza giden su böreğini tatmak için geldik. İskilip dolmasının tadı güzeldi, börekte de önceki yediğimizdeki tadı bulduk. Önceki yorumlardaki güler yüz meselesini ben çok fark etmedim, sıcak ve samimi bir karşılama ve işini elinden geldiğince yapmaya çalışan personeller vardı. Yakında 10 tllik bir otopark da gördüm. Uzakta bir yere arç koyup yürümwk biraz zor olabiliyor soğuk havalarda.

2023:11:19 15:02:37
Arzu Alp

Menüdeki bakır tabakla olan sunumlar masaya normal tabak ile sunulunca biraz hayal kırıklığı oldu. İstediklerimizde yöresel lezzetlerdi. Çalışan personel zorla orada tutuluyor gibi mutsuz ve konağın ruhunu yansıtamamış. Oraya gelenlerin misafir olduğunu Anadoluda misafirperverliğin değerini özümsemiş çalışanlar gerekli . Dışarıda bahçeyi temizleyen bey ile muhtemelen temizlik işlerini yapan yani ikinci plandaki personel servis elemanlarından daha misafirperverdi . Yediklerimizin lezzeti de tartışılır. Hayal kırıklığı oldu. Resimlerde menü ile gelenleri yanyana koydum . Çorbaların yanındaki hamurlarda Tarhana çorbasında hiç yoktu , diper çorbada 1 tane vardı .

2023:11:11 21:53:56
D. Turan

Maalesef ile başlamak istiyorum. Büyük beklentiler ile gittim. Servis de çalışan arkadaşlar bence biraz güler yüz gösterseler daha çok memun kalırdım. Buna benzer yerel lezzetleri sunan konakları çok gezdim. Fakat Katipler hem yemek hemde servis ile hayal kırıklı oldu. Keşkek denedim en kötüsü. İskilip dolması çok az ve soğuk geldi . Menü aldık iki kişi için ama o fiyat da biraz az oldu. Bana sorarsanız gerek yok. Belki bir çay için olur . Eğer Arı lar sizi rahat bırakırsa

2023:10:07 14:04:47
hatice arıkan

Ortam çok güzel, odalardaki eski müzikler çok anlamlı ve dinlendirici olmuş.. Personel sıcak ..Çay ve yöresel bir baklava gibi bir tatlıları vardı, aldık. Ama çok kötüydü.. Önermem.

2023:12:29 15:47:10
Doğukan Korkut

Çorumun yerel yemeklerini tatmak ve bol porsiyonlariyla sizleri doyurmasiyla tatmin edici seyahat gurmelerinin duragi olacak yerler arasindadir. Çatalaşı çorbasi, iskilip dolmasi, sirkeli cacigi ve kuru mantisini deneyimleyip mutlu ve deneyim kazanmis halde bu güzel mekandan ayrilmis olmak bizi cok memnun etmistir.