İstanbul IL BERNARDO Istanbul Boutique & Head Office
IL BERNARDO Istanbul Boutique & Head Office, İstanbul şehrinde lüks ve özel tasarım ürünler sunan bir butik ve merkez ofis olarak hizmet vermektedir.
Tarihçe
IL BERNARDO, 2010 yılında İstanbul'da kurulmuştur. Kurulduğu günden bu yana kaliteli ve özgün tasarımlarıyla dikkat çekmektedir.
Fiyat Politikası
IL BERNARDO, müşterilerine yüksek kaliteli ürünler sunarken uygun fiyatlarla hizmet vermektedir. Fiyat politikası, kaliteyi ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktadır.
Önemli Özellikler
- Lüks ve özel tasarım ürünler
- Kaliteli malzemeler kullanımı
- Profesyonel ve deneyimli ekip
- Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı
IL BERNARDO, özel tasarımları ve kaliteli ürünleriyle müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi sunmaktadır. Her zevke hitap eden ürün çeşitliliği ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla tercih edilmeyi hak etmektedir.Siteyi ziyaret et
Etiketler
Fatih İstanbul IL BERNARDO Istanbul Boutique & Head Office Yorumlar - 1
İnceleme Ekle ve Değerlendir
Öne Çıkan Şehirler
Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.
user352365
İstanbul IL BERNARDO Istanbul Boutique & Head Office Mücevher Mağazası, benim favori mücevher mağazalarımdan biri. Mağazada bulunan ürünlerin kalitesi ve tasarımları gerçekten beni her zaman etkiliyor. Ayrıca mağaza çalışanları da son derece ilgili ve yardımseverler. Her ziyaretimde kendimi özel hissediyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
15 Kasım 2024Buğra Ünalmış
2019 yılında IL BERNARDO’dan eşime altın bir yüzük ve bir bileklik satın aldım. Bir gün eşim bir dışarı çıkıp eve döndüğünde aldığımız yüzüğün parmağa geçen alt kısmının kaldığı üst kısmındaki topların olduğu bütün parçanın (tek parka olduğunu o zaman anladık) ise tamamen kopup düştüğünü fark ettik. (Bakınız Fotolar) Hemen IL BERNARDO ile iletişime geçip durumu anlattım. Konuştuğum 3 ayrı kişi (Yusuf bey, Gökhan bey, İlhan bey) ile geçen diyolaglardan alıntıları aşağıda dikkatinize sunuyorum; Detaylara girmeyeceğim, çünkü beni 1 ay oyalayıp taahhüt ettikleri hiçbir sözde durmadılar. Yüzüğü görmeden hepsinin ortak söylediği “bizim yüzüğü çarptığımız ve bunun kullanıcı hatası olduğu vs vs) bu tartışmaları üçü ile ayrı ayrı tekrar tekrar yaşadık. Kendilerine henüz bir inceleme yapmadan nasıl böyle bir kanıya vardığını söyleyip inceleme için mağazaya geleceğimi söyledim ve gittim. Mağazaya gittiğimde aynı hipotezleri savunarak çarpmaya dair hiçbir iz olmamasına rağmen kullanıcı hatası olduğu (buna dair hiçbir delil olmaksızın) beyan edildi. Üstteki kocaman parçanın lazer kaynak ile iğne sivri ucu kadar 6-8 yerden kaynak olduğunu gördüm. Bunun üzerine belki de kaynakların yeterli olmadığını ve zaman içerisinde özelliğini kaybederek kopmuş olabileceğini söyledim. Firma cevabı: "Kesinlikle mümkün olamazmış, mümkün olan tek şey çarpıp düşürmüş olduğumuzmuş." Anlaşmamızın mümkün olmadığını anlayınca “İtalyan tasarım” olduğu söylenen bu ürünü İtalya’ya incelemeye göndermelerini ve inceleme sonunda bana bir yazı ile bunun düşmüş olmasının normal olduğu vb. bir beyanda bulunmalarını rica ettim. Önce kabul ettiler daha sonra hiçbir geçerli açıklama olmaksızın göndermeyi red ettiler. Son olarak Firma sahibi olduğunu söyleyen İlhan KOÇ tarafından sahtekarlıkla suçlandım; “Düştüğünü nerden bileceklermiş - efendim başka bir müşteri de gelip yüzüğün üst kısmını çıkarıp kendilerine getirebilirmiş vs vs" Yani şunu demek istiyor “biz sahtekar olabilirmişiz - yüzüğün üst kısmını söküp yenisini talep ediyor olabilirmişiz, bunu nasıl ayırt edebilecekmiş!!! Bana verdiği örnek ise çok şaşıtıcı; bir ceket satın aldığımda da ceketin kolu düşebilirmiş” Bu örnek firmanın ne kadar “MÜŞTERI ODAKLI” olduğunu ispatladı!!! Sonrasında bana düştüğünü ispat edip edemeyeceğimi sordu. Ben de kendisine bizim çarpıp düşürdüğümüzü kendisinin ispat edip edemeyeceğini sordum. Yanıt yok!!! Kendilerinin müşteriye olan bu tarz yaklaşımlarını internet ortamında paylaşacağım hakkında kendilerini bilgilendirdiğimde ise yanıtları “Böyle bir şey yaparsam kendimi küçük düşüreceğim” oldu. Hakkını arayan bir insan kendini küçük düşürecek ama müşteriye “ceket aldığınızda kolu da düşebilir” diyen bir firma bundan bir sıkıntı duymayacak. Bırakın ürünlerinin arkasında durmayı Sadece müşteriye olan yaklaşımlarından dolayı bile hiç kimseye buradan alışverişi tavsiye etmiyorum.
2023:10:06 09:03:26Emir Suter
Türkiye de kuyum sektöründe çığır açan çok önemli bir kuruluş.Kesinlikle muadillerinden bir kaç gömlek üstte.Kapalıçarşı ve civarında pırlantanın tek adresi.
2020:10:21 08:42:10han koç
Gerçekten italyan ürünleri ve mekan tasarımı ile büyüleyici bir yerdi kardeşimin düğünü için gitmiştik
2017:05:07 15:07:48S H
Bu kuyumcuya dikkat edin. Cumartesi günü oraya gittik ve güzel (ve pahalı) bir bilezik bulduk ve onu satın aldık. Bileklik çok büyük olduğu için boyutunu ayarlamak zorunda kaldılar. Onlara dönüş uçağımızın pazartesi günü olduğunu ve kaçıramayacağımızı söyledik. Bu nedenle teslimat ve ayarlamanın tek seferde düzgün bir şekilde yapılması gerekiyor. Düzgün ayarlayacaklarını ve zamanında bize teslim edeceklerini bize garanti ettiler. Aslında bileziği zamanında teslim ettiler ama boyutunu zar zor ayarladılar (ayrıca keskin kenarlar da vardı). Bileklik takılmayacak kadar büyük oldu. Bu konuda hiçbir şey yapamadık çünkü bileziği düşürdüklerinde uçağımıza yetişmek için aceleyle havaalanına gitmek zorunda kaldık. Eve döndüğümde bu konuyla ilgili onlarla iletişime geçtim. Ancak uygun bir çözüm sunmak istemediler. Postalarına nadiren cevap veriyorlar ve cevap verdiklerinde de her zaman aynı standart cevabı veriyorlar. Bu yüzden uyarılmalıdır. Hele ki Türkiye'de yaşamıyorsanız. Yaşadığımız yerde bileziğin yeniden ayarlanması için 200 Euro'ya yakın ekstra para ödemek zorunda kaldık. Gerçekten hayal kırıklığına uğradım. Tüm mücevher mağazaları arasından il Bernardo'yu sırf bu haksız muameleye maruz kalmak için seçtik. Umarım bu inceleme diğer insanlar için de ufuk açıcı olabilir. Dürüst fikrimce bunun yerine başka bir kuyumcuya gidin.. ve kendinizi birçok zahmetten kurtarın. Saygılarımla
2021:09:08 15:10:08Roza أم الفوف (fofo)
Özel altın
2019:12:03 21:50:01