Göksu Lokantaları – Nenehatun

Ankara Göksu Lokantaları - Nenehatun

Tarihçe: Göksu Lokantaları - Nenehatun, Ankara'nın lezzet duraklarından biridir. 1995 yılında açılan bu lokanta, geleneksel Türk mutfağının en özel lezzetlerini misafirlerine sunmaktadır.

Fiyat Politikası: Göksu Lokantaları - Nenehatun, kaliteli ve taze malzemeler kullanarak hazırladığı yemekleri uygun fiyatlarla sunmaktadır. Menü seçenekleri geniş olup, her bütçeye hitap etmektedir.

• Önemli Özellikler:
  • Lezzetli ve sağlıklı yemekler
  • Taze ve kaliteli malzemeler
  • Profesyonel ve güler yüzlü hizmet
  • Şık ve konforlu atmosfer
Neden Göksu Lokantaları - Nenehatun tercih edilmelidir? Ankara'nın en seçkin lezzetlerini sunan Göksu Lokantaları - Nenehatun, misafirlerine unutulmaz bir yemek deneyimi yaşatmaktadır. Kaliteli hizmet anlayışı ve lezzetli yemekleriyle her ziyaretçisini memnun etmektedir. Eğer Ankara'da geleneksel Türk mutfağının tadını çıkarmak istiyorsanız, Göksu Lokantaları - Nenehatun'u tercih edebilirsiniz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Ankara Çankaya Göksu Lokantaları – Nenehatun Yorumlar - 1

user139089

Ankara Göksu Lokantaları - Nenehatun Restoran, lezzetli yemekleri ve samimi atmosferiyle favori mekanlarımdan biri haline geldi. Özellikle ev yapımı yemekleri ve güler yüzlü hizmetleri beni her zaman memnun ediyor. Menüdeki çeşitlilik de oldukça geniş, her zevke hitap eden lezzetler bulmak mümkün. Kesinlikle tavsiye ederim!

9 Nisan 2024
Burak Avcı

#Ciddi misafirleriniz ve iş yemeklerinizde tercih edebileceğiniz kalitede bir mekan.Nezih sakin ortami, kaliteli müzik olmasi ayrica klasini arttiriyor.#Çalisanlari çok kibarlar👏👏#Yemek öncesi Gavurdağ salata ve humus istedik. Bunlar gelirken yaninda buz kaliplari arasinda gelen tereyaği, sicak ekmek gayet şıktı.#Mekanin beğenmediğim lezzeti humus oldu. Gelen humus sicak istedigimiz icin kuruydu.(resimlerde mevcut) Farkli yerlerde farkli tür humus yedigim için, bildiğim bir lezzet ve bu mekanin humusunun gelistirilmesi gerek.💭#Çöp şiş ve halep usulü karışık kebap, gerek etin yumuşak olmasi, gerek lezzeti açısından tavsiyemdir👍👍#Gavurdag salata,humus, çöp şiş, halep usulü kebap, ayranlar, kahve: hesap 1035 tl (ocak 2024)#MEKAN KESINLIKLE TAVSIYEMDIR👍👍👍

2024:01:12 20:04:53
Erhan Ergül

Yemekleri ortalama, hatta bazıları ortalama altı. Servis ve atmosfer olarak belki de Ankara’nın en iyisi; ama içini de doldurmanız lazım.Ana yemek olarak Izgaralar lezzetsiz, tatsız, tuzsuz. Daha iyisini beklerdim bu mekandan. Öve öve bitirilemeyen Çikolatalı Sufle’de çikolata tadı alamadım. Bol köpüklü kakaolu sıcak ıslak kek gibiydi. Mezelerden Atom ve Köpoğlu eh işte denebilir. Başlangıç olarak Borş çorbası fena değildi. Arnavut Ciğeri ara sıcak olarak yediklerim arasında en beğendiğim oldu.Fiyatlar (2024 Ocak): 2 kişi Meze, Ara Sıcak, Ana Yemek, Tatlı dahil hesap 1565₺ ($52,81)Borş Çorbası 110₺ ($3,64) - Halep İşi Karışık Izgara 310₺ ($10,26) - Karışık Izgara 350₺ ($11,59) - Köpoğlu 145₺ ($4,80) - Atom 145₺ ($4,80) - Arnavut Ciğeri 195₺ ($6,46) - Çikolatalı Sufle 285₺ ($9,44)

2024:01:21 12:36:05
merve yıldırım

Otantik havası ve kendisini olağan restoranlardan ayıran çizgisi ile beni kendisine hayran bıraktıran bir mekan oldu.Özellikle ciddi misafirleriniz, iş yemekleriniz vs. olduğunda tercih edebileceğiniz bir klasa sahip bir yer.Hem açık kısmı hem kapalı kısmı mevcuttu ve menú cok çeşitliydi.Arkadaşlarımın ısrarı ile suflesini denemeye gittim ve sanırım bir daha asla başka bir yerde sufle yiyemeyecegim. Şekerli tadıyla damakta yoğun bi tat bırakan suflelerden sonra buranın hem gözü hem midenizi doyuran, süngerimsi dokuya ve hafif bir tada sahip olan suflesi gerçekten beni kendisine hayran bıraktırdı.Bir sufleyi iki kişi yedik ve oldukça yeterli geldi.Mekandaki çalışanların ve mekan sahibinin ilgisi için de çok teşekkür ederim.Bir daha yolum dusmeyebilir ama Ankaraya gelirsem mutlaka tekrar geleceğim.

2023:12:04 21:59:38
özlem berber

Videolu anlatım yapmak isterdim 😁 İstanbul’dan geldik, bir gün içinde iki kez gittik.. çok kalabalık olmasına rağmen rezervasyonsuz gittiğimiz için tereddüt ettik, çekindik ama asla sorun olmadı hemen havuz kenarında masamıza geçtik 🥹 yemekleri suflesi çalışanların kalitesi muhteşem! Hem ATAmızı gördük hem de böyle enfes bir mekanla tanıştık ❤️ Ankara’da artık özleyeceğimiz bir şey daha var. Ailem ile gittim çok memnun kaldım gitmeyi düşünen herkese tavsiye ederim. Fiyatları çok uygun. Her şey için teşekkür ederiz.

2023:11:11 10:47:15
Defne Şahinkaya

Ankara’nın eski lokantalarından olduğunu öğrendiğimiz bu yere yemeklerini ve suflesini denemek için geldik.Rezervasyonumuz yoktu saat 18:00 civarı geldik, saat 20:00de rezervasyonlu masaları olduğunu ve yer olmadığını söyleseler de biz çıkarken yer ayarlayabileceklerini söyleyip havuz başında yer ayarladılar sağ olsunlar. Yalnız biz otururken aynı senaryo ile bir kaç çifte de yer bulundu :)Mantarlı piliç sote ve kuzu tandır yedik. Yemeklerin tadı çok iyiydi.Suflesi çok fazla övülmüş ama alışkın olduğumuz yoğun çikolata tadı ve akışkan kıvam yok. Kakaolu az pişmiş bir kek gibiServis biraz yavaş ama çalışanları kibar