Başoğlu Bulancak Otel

Giresun Başoğlu Bulancak Otel

Başoğlu Bulancak Otel, Giresun şehrinde konuklarına huzurlu ve konforlu bir konaklama deneyimi sunmaktadır. Otel, denize sıfır konumuyla dikkat çekmektedir ve misafirlerine eşsiz bir deniz manzarası sunmaktadır.

Tarihçe

Başoğlu Bulancak Otel, yıllardır misafirlerine kaliteli hizmet sunarak Giresun'un en popüler konaklama seçeneklerinden biri haline gelmiştir. Otel, aile işletmesi olup, misafirlerine sıcak bir ortam sunmaktadır.

Fiyat Politikası

• Otelimiz, her bütçeye uygun konaklama seçenekleri sunmaktadır.
  • Sezon ve oda tipine göre değişen fiyatlarımızla misafirlerimize uygun seçenekler sunmaktayız.

Önemli Özellikler

• Denize sıfır konumu
  • Modern ve konforlu odalar
  • Restoran ve kafe hizmeti
  • Ücretsiz otopark imkanı
Başoğlu Bulancak Otel'i tercih etmeniz için birçok neden bulunmaktadır. Denize sıfır konumu ve kaliteli hizmet anlayışıyla misafirlerine unutulmaz bir konaklama deneyimi sunmaktadır. Ayrıca, uygun fiyat politikasıyla da dikkat çekmektedir.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Bulancak Giresun Başoğlu Bulancak Otel Yorumlar - 1

user325343

Giresun Başoğlu Bulancak Otel'de konakladığımız süre boyunca oldukça memnun kaldık. Otelin temizliği, personelin ilgisi ve odaların konforu gerçekten beklentilerimizi karşıladı. Ayrıca otelin denize yakın olması da büyük bir avantajdı. Kahvaltı da oldukça lezzetliydi. Tek olumsuz yanı ise wifi sinyalinin odalarda biraz zayıf olmasıydı. Genel olarak çok keyifli bir konaklama deneyimi yaşadık.

17 Ekim 2024
Seval Yedier

Bu hotelde 2 gün konaklamayı niyetlenirken 1 gün kaldık sadece!Öncelikle iyi yönlerini söylemek istiyorum.Cedde üstünde ulaşımı kolay bir hotel.Kahvaltı salonunun manzarası çok güzel.Karşılama çok sevecen,güler yüzlü.Sacede 1 gün konaklamamızın sebebi 2 yetişkin,2 çocuk olduğumuzu söylememize rağmen rezervasyonda 1 çift,1 tek yatak vardı.Sonrasında sünger getirdiler küçük çocuğu orda yatırdık.Sabah yatağın altındaki toz yumaklarını görünceye kadarda bir sorun etmedim bu konuda idare ettim.Hijyen konusu sıfır.Havlular eski olabilir sorun değil ama aşırı kötü kokuyordu ve üzerinde küçük kıllar vardı.Nevresimler aynı şekilde.Banyonun lavobosundada küçük kıllar mevcuttu,temizliği yapılmamış odada kaldık malesef.(resimler mevcut mide bulandırmamak adına paylaşmıyorum)Umarım bu bilgiler tercihlerinize ışık tutar.

2023:11:16 11:34:23
Ersin ÜLGER

Otelin konumu gayet güzeldi lakin bize verilen oda bir hayli küçüktü. Odaya girdiğimiz de ağır bir koku vardı cam da açık olmasına rağmen. Temizlik konusuna gelirsek gerçekten temizdi odası ve banyosu. Ama her eşya baya eskiydi özellikle yatak gerçekten söylemeliyim çok rahatsız ve her yerinden ses geliyordu. Banyodaki sabit Saç kurutma makinesini elektriğe takmak istediğimizde bildiğiniz priz göstermelikti arkası duvardı. Şaka gibi?! Restoran kısmı çok iyiydi manzarası ile genişliği ile. Ama kahvaltı cidden lezzetsiz ve vasattı. Eksikler giderilse yine gideceğim bir otel olabilir

2023:10:09 10:44:29
merve demir

Karadeniz turunda dönüş yolu için tercih ettik.ankaradan ayarladım ve telefonla iletişimlerinden, bize yardımcı olmalarından verilecek hizmetin kalitesi belli olmuştu.Artvinden dönerken konakladık ve konum olarak harika bir nokta oldu bizim için.türkiyede gitmediğimiz yer kalmadı diyelirim.çok otel gördük ve bu otelin temizliği müşterilere iletişimi odalardaki imkanların gayet güzel olduğunu düşünüyoruz.henüz kahvaltı yapmadık fakat o deneyimimizide kesinlikle paylaşacağız.bizde gezilerimizde bu yorumları baz alıyoruz bu sebepten kullanıcı yorumları bizim içinde çok önemliydi hep. otele hakkını vermek gerektiğini düşünüyorum özetle konum,hizmet ve temizlik şuanlık 5 yıldız 👏🏻

2023:08:11 20:05:26
Savas ekli

Bence güzel bir otel benbir gezici olalak pek beyendiyim bir otel 5 senedir gelirim 4 5 gün kalıyorum hic bir sorunla karşılaşmadım

2023:11:28 17:28:10
Nail Acar

Şu anda, bu otelde,,konaklıyoruz.konum olarak,çok güzel.odalar, çarsaflar çok temiz.personel aşırı derecede,ilgili ve güler yüzlü.yemekler güzel.tavsiye edebileceğim bir otel.