Antalya Hascar Rent A Car

Antalya Hascar Rent A Car

Antalya Hascar Rent A Car, Antalya şehrinde faaliyet gösteren bir araç kiralama şirketidir. 10 yılı aşkın bir süredir sektörde hizmet veren firmamız, müşterilerine kaliteli ve güvenilir araç kiralama hizmetleri sunmaktadır.

Tarihçe

Antalya Hascar Rent A Car, 2010 yılında kurulmuş olup, kurulduğu günden bu yana müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hizmet vermektedir. Deneyimli ve profesyonel kadromuz ile müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedeflemekteyiz.

Fiyat Politikası

• Uygun fiyatlar
  • Esnek kiralama seçenekleri
  • Ekonomik ve lüks araç seçenekleri

Önemli Özellikler

• Geniş araç filosu
  • 24/7 müşteri desteği
  • Kasko ve sigorta hizmetleri
  • Ücretsiz araç teslimatı ve havaalanı transferi
Antalya Hascar Rent A Car, kaliteli hizmet anlayışı, uygun fiyat politikası ve geniş araç filosu ile tercih edilmesi gereken bir araç kiralama firmasıdır. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız, her zaman en iyi hizmeti sunmayı amaçlamaktadır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Antalya Muratpaşa Antalya Hascar Rent A Car Yorumlar - 1

user147125

Antalya Hascar Rent A Car'dan araç kiraladım ve çok memnun kaldım. Araçlar temiz ve bakımlıydı, personel de oldukça ilgili ve yardımseverdi. Fiyatlar da oldukça makuldu. Kesinlikle tavsiye ederim.

14 Nisan 2024
İbrahim Yamadag

Tatil için geldik . Eşim ve çocuklarımla kunduda bir otele , bizi havalimanında karşıladı , aracımızı verdi , çok memnun kaldık , navigasyon ve bebek koltuğu ücretsiz ! Böyle bir firma görmedim , sevgili Hasan abime , Bundan sonra abimdir , saygılarımı sevgilerimi , ailem ve kendi adıma teşekkürlerimi iletirim ... Ayrıca arabamızıda otelde teslim ettik , şiddetle tavsiye ediyorum . Saygılar

2022:04:26 10:18:10
Arda Diker

Akdeniz Üniversitesine Yüksek Lisans için gelmiştim. Bir kaç günlüğüne araç lazım oldu . Sağolsun Hasan Abinin şirketini buldum internet üzerinden. Gerçekten kral adam , işinin ehli , güvenilir , dürüst . Kesinlikle tavsiye ederim :) Saygılarımla

2019:12:04 01:12:01
Asım Emre Özay

Ailemle geldim , havalimanında karşıladı Hasan Bey , çok teşekkür ederim ve şükranlarımı sunarım , ilk defa tertemiz bir arabayla ve tertemizi geçtim istediğim arabayla karşılaştım . Kesinlikle memnun olacaksınız tekrardan teşekkür ederim saygıdeğer Hasan bey ve oğluna ...

2017:02:25 22:27:28
Devrim Ünsal

Tatil için 3 günlüğüne geldik İzmir'den . Çok memnun kaldık . Hem karekteriyle esnaflığıyla Hasan Abiye çok teşekkür ediyoruz . Kesinlikle öneriyoruz :)

2019:10:24 01:19:07
Furkan Tumer

Sehir disindan ablamlar geldi. Onlar icin araba kiraladik . Hasan bey kadar nazik , beyefendi isinin ehli bir esnaf gormedik . Cok tesekkur ediyoruz . Kesinlikle tavsiye ediyoruz.