MARWA HOTEL

(1 Yorum)
Görüntülenme - 3 Yorum Ekle

Eskişehir Marwa Hotel

Eskişehir Marwa Hotel, şehrin merkezi konumunda bulunan ve konforlu konaklama imkanı sunan bir oteldir. Misafirlerine modern ve şık odalarında konaklama imkanı sunmaktadır.

Tarihçe

Marwa Hotel, 2010 yılında Eskişehir'in turistik ve iş merkezinde hizmet vermeye başlamıştır. O günden bu yana misafirlerine kaliteli hizmet sunmayı ilke edinmiştir.

Fiyat Politikası

• Oda fiyatları sezon ve rezervasyon durumuna göre değişiklik gösterebilir.
  • Kahvaltı ücreti oda fiyatına dahil değildir.
  • Ekstra hizmetler için ek ücret talep edilebilir.

Önemli Özellikler

• Merkezi konumda bulunması
  • Modern ve şık odalar
  • Ücretsiz Wi-Fi erişimi
  • 24 saat resepsiyon hizmeti
Eskişehir Marwa Hotel, konforlu ve şık odalarıyla, merkezi konumuyla ve kaliteli hizmet anlayışıyla tercih edilmesi gereken bir konaklama seçeneğidir.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Eskişehir Odunpazarı MARWA HOTEL Yorumlar - 1

user312037

Eskişehir Marwa Hotel'de konakladım ve çok memnun kaldım. Otelin temizliği, personelin ilgisi ve konforu gerçekten harikaydı. Odalar geniş ve rahattı. Kahvaltı da oldukça lezzetliydi. Konum olarak da merkeze yakın olması büyük bir avantajdı. Kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir otel.

3 Ekim 2024
Savas Kaan

Sayın Bay ve Bayanlar! Bu otel de sadece SCHAYTAN RUHLU,Bay ve bayanlar çalışıyor valla billa yemin ederim! Telefonda 650 tl dedi bir bey, 20 dakika sonra rezepziyonda kafası kapalı ,aynı resim Gibi boyanmış bir karı dediki 750 tl,bende dedimki daha 20 dak.önce bir bey 650 tl dedi dedim telefonda o yüzden geldim diye , ! Neyse oda yı tuttuk 2 Katta! Saat 18 de bi muzik Başladı yan taraf da sanki odanın içinde çalıyor! Sordum bu ne müziģi diye demezlermi düģün var bugün saat 23 e kadar sürer diye,ve ömüzdeki 3 gün daha düģün var diye! Ben de ertesi gün Hemen çıktım otel den tabiki! Bu otel de kafası kapalı SCHAYTAN Ruhlu insanlar çalışıyor yani anlayacaģınız sana demiyorlar biraz sonra çok sezli müzik olacak odanızda Rahat edemeyeceksimiz diye !DİKKAT,DİKKAT

2024:01:23 12:34:06
İlknur

Otelden çok memnun kaldık fiyat performans diyebiliriz tam çarşı merkezde gezilecek yerlere çok yakın adalara ve Odunpazarı evlerine yürüme mesafesinde biz yürüyerek gittik. kahvaltı açık büfe şeklinde yeterli ürün mevcut odalar temiz kat görevlileri güler yüzlü otelden içeriye girince güler yüzlü personel ile karşılaşıyorsunuz zaten. fiyatına göre iyi bir otel biz ailemle birlikte beğendik birdahaki Eskişehir gezimizde yine tercih edeceğimiz bir otel.

2024:01:19 09:35:26
Serkan Gülay

İş seyahatlerinde tercih edilebilecek bir otel konaklamamdan memnun kaldım odalar temiz personel güler yüzlü, cana yakın araç için otopark yok ama yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyolar herkese çok teşekkür ederim.

2024:01:22 17:50:17
Zöhre Kılıç

Genel olarak oteli beğendik karşılama ve hizmet çok güzel personeller çok sıcak karşıladı bizi, odalar fiyatına göre standart marwa otel ailesine teşekkür ederiz.

2023:11:29 17:58:36
mahmure Gökcan

Otel oldukça merkezi bir konumda. Eskisehir merkezde gorulebulecek yerlere rahatlikla yuruyerek ulasilabilir. Oda temiz ve duzenliydi. Resepsiyondaki görevlilerin iletisimleri çok çok iyiydi. Kahvaltıdan da oldukça memnun kaldık. Personelin genel anlamda müşterilere karşı tavrı çok olumluydu. Ihtiyac duydugumuz her durumda yardimci oldular. Biz ailecek çok memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ederiz

2023:11:14 15:22:42

Benzer İşletmeler :

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.