Grand Şah Otel

Eskişehir Grand Şah Otel

Grand Şah Otel, Eskişehir şehrinde konforlu ve lüks bir konaklama deneyimi sunan bir oteldir. Misafirlerine yüksek kaliteli hizmetler sunarak unutulmaz bir konaklama deneyimi yaşatmayı hedeflemektedir.

Tarihçe

Grand Şah Otel, 2005 yılında Eskişehir'in merkezinde hizmet vermeye başlamıştır. Otel, o günden bu yana misafirlerine kaliteli hizmet anlayışını benimseyerek hizmetlerini sürdürmektedir.

Fiyat Politikası

Otel, konaklama fiyatlarını müşteri memnuniyetini ön planda tutarak belirlemektedir. Farklı oda seçenekleri ve paketler ile her bütçeye uygun konaklama imkanı sunmaktadır.

Önemli Özellikler

• Lüks ve modern odalar
  • Restoran ve bar hizmetleri
  • Toplantı ve etkinlik alanları
  • Spa ve fitness merkezi
  • Otopark hizmeti
Grand Şah Otel'i tercih etmeniz için birçok neden bulunmaktadır. Konforlu ve lüks odaları, kaliteli hizmet anlayışı, merkezi konumu ve uygun fiyat politikası ile unutulmaz bir konaklama deneyimi yaşamanızı sağlayacaktır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Eskişehir Tepebaşı Grand Şah Otel Yorumlar - 1

user311845

Eskişehir Grand Şah Otel'de konakladım ve gerçekten çok memnun kaldım. Otelin temizliği, personelin ilgisi ve odaların konforu beni çok etkiledi. Ayrıca otelin merkezi konumu da çok avantajlıydı. Kahvaltı da oldukça lezzetliydi. Kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir otel.

3 Ekim 2024
Simge ÇİÇEK

Odalar temizdi otel konum olarak merkeze yakın. Kahvaltısı açık büfe şeklinde ve gayet güzeldi cesitliydi. Bebekli aileler için mama sandalyesi mevcut lakin beşik yoktu odada. Zaten bizde talep etmemiştik talep etse verilir miydi bilmiyorum. Genel olarak Memnun kaldık

2023:10:17 10:46:35
Atacan Demirtel

1 gece konakladık. Konumu güzeldi. Özellikle resepsiyondaki arkadaş ilgili ve güleryüzlü idi. Kahvaltısı ortalama biraz daha geliştirilebilir. Genel olarak kalınabilir bir işletme.

2023:11:16 23:47:02
Bilal Koyuncu

Otel, nezih ve merkezi bir konumda bulunuyor. Odamız temiz ve düzenliydi. Kahvaltıları açık büfe ve lezzetli. Çalışanlar ise nazik ve güleryüzlüydü.

2023:09:19 14:14:12
Vildan Tezcan

Hayatımda gördüğüm en kötü hizmet. Otelde 1 değil 3 defa kaldık şimdi deneyimlerimizden bahsedicem. İlk olarak delux odanın boyutu kesinlikle fotoğraflarla aynı değil. Küçücük odanın eşyalarını değiştirip delux oda diye yutturmuşlar. İlk kaldığımızda sıcak su kesildi be duşta buz gibi suyla donarak çıktım banyodan. Sonrasında 2. geldiğimizde normal bi oda istedik delux odanın hiçbir farkı olmayınca. Resepsiyondaki bayan otelin full dolu olduğunu, bizi en kötü odaya vermek zorunda kaldığını söyledi :D bu otele daha önce iş yüzünden de gelmek zorunda kalmıştım ve asla full dolu olacak bi otel değil. Bu şekilde belirttiğimde yalanı ortaya çıkınca odamı değiştirmek zorunda kaldı tabi. Yeni odamızda duşa kabin üzerime yıkıldı. Temizlik hiç iyi değildi. Ara temizlik istediğimizde önce geçiştirdiler sonrasnda ısrar edince temizlik görevlilerinin öğlen 2ye kadar çalıştığını söylediler. Anlıcağınız personel giderlerinden kısmak için part time çalıştıran bi otel. Diğer 3. gelişimizde otele erken giriş yaptık diye sevgilimden ekstra para almışlar. O kadar otelde kaldık ilk defa böyle bir şey duyuyorum. Ve daha öncesinde erken geldiğimizde bu ücret alınmamıştı artık resepsiyon arkadaşın vicdanına bırakıyorum konuyu. Odada kaldığımızda sevgilim marketten biseyler almak için aşağıya indiğinde asansörden resepsiyon bayanın ve temizlik görevlisinin hakkımızda kötü ve aşağılayıcı konuştuğunu duymuş. Bunu duyunca zaten bir daha asla gelmemeye karar verdik. Konuşması gereken bizken hatta müdüre her şeyi iletmemiz gerekirken eksiklerine göz yummuştuk. Akşam belirli saatlerde kaloriferler çalışmıyormuş soğuktan donmaya başladık. Resepsiyondan klima kumandası istediğimizde bayan gelip bizim almamızı söyledi. Üstüm müsait değil dediğimde asansöre bırakıyorum ordan alırsınız dedi. Gerçekten artık neredeyse biz onlara hizmet vermeye başlamıştık. Kısacası odalar küçük ve soğuk, temizlik kötü, çalışanlar rezalet durumda. Aynı fiyata çok çok çok daha iyi oteller var Eskişehir’de. Bir daha asla gelmem de tavsiye de etmem. Rezillik..

2023:04:09 06:31:58
Yetkin Erten

Merkeze çok yakın bir otel. Oda temizliği, personel ilgisi gayet güzel. gezi amaçlı gidildiğinde konum olarak kalınacak iyi bir yer.