Hünerli Eller

(1 Yorum)
Görüntülenme - 4 Yorum Ekle

Erzurum Hünerli Eller

Erzurum Hünerli Eller, şehirde el sanatları ve el işi ürünlerin satışını yapan bir işletmedir. 2005 yılında kurulan işletme, geleneksel el sanatlarını yaşatmayı ve gençlere bu konuda eğitim vererek kültürel mirası korumayı amaçlamaktadır.

Tarihçe

Erzurum Hünerli Eller, kurulduğu günden bu yana el sanatları alanında faaliyet göstermektedir. İşletme, yerel el sanatları ustalarıyla işbirliği yaparak kaliteli ve özgün ürünler sunmaktadır.

Fiyat Politikası

• Ürünlerimiz uygun fiyatlarla müşterilerimize sunulmaktadır.
  • Kaliteli malzemeler kullanılarak üretilen ürünlerimiz, her bütçeye hitap etmektedir.

Önemli Özellikler

• El işi ürünlerde kalite ve özgünlük
  • Yerel el sanatlarına destek
  • Gençlere el sanatları eğitimi
Erzurum Hünerli Eller'i tercih etmeniz, yerel el sanatlarına destek olmanın yanı sıra kaliteli ve özgün ürünlere sahip olmanızı sağlar. Ayrıca, gençlere el sanatları konusunda eğitim verilerek kültürel mirasın gelecek nesillere aktarılmasına katkıda bulunmuş olursunuz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Erzurum Yakutiye Hünerli Eller Yorumlar - 1

user306114

Erzurum Hünerli Eller Restoran'da harika bir deneyim yaşadım. Yemekler çok lezzetliydi ve personel çok ilgiliydi. Atmosfer de çok güzeldi. Kesinlikle tekrar ziyaret etmek istiyorum.

27 Eylül 2024
Ru Y

İç anadoludan geliyorum. Araştırdım Lor dolmasını burda beğenmişler diye deneyim dedim. Gelmişken mantı ve su böreğini gördüm be bu üç menüyü deneyimledik.1- Lor dolması bizim yöremizde yok ve ilk deneyimim güzeldi. Yanında sarımsaklı yoğurt getirdiler üstüne de tereyağı döktüler. Görseli ve lezzeti güzeldi.2- Mantı, normal mantı bence. Sadede bu yörenin salçaları bana çok garip geldi. Hazır salça kullanılıyor galiba? Çözemedim tadını. Tereyağları da benim damak tadıma farklı. Çünkü bizim iç anadoluda mis gibi kokar ve girdiği yeri belli eder. Sanki bu sıvıyağla karıştırılmış gibi bi lezzet. Rengi fazla açık sarı falan? Çözemedim mesela tereyağı kokusu ve tadı yoktu üstüne bir ton dökmelerine rağmen.3- su böreği, bunu bizimkinden farklı olsun diye kaşarlı mantarlı denedik. Porsiyonda 3 tane var. Tadı da vaoov gelmedi. Bilmiyorum biz baya yoğun lezzete alışmışız bence :))

2024:01:10 04:00:47
Gezen Biri

Erzurum'a gittiniz cağ yediniz ve başka ne yesek diye mi düşünüyorsunuz? Burası doğru mekan! Dışarıdan gelenlere özel Erzurum lezzetlerinin tadılabilmesi için menüler hazırlamışlar ve istediğiniz şekilde ayarlanabiliyor. Mekan orta derece manzara filan yok ama iç dizaynı iyi. Her yer tertemiz ve çalışanlar hızlı, güleryüzlü, ilgili. Ortaya tüm yemeklerin olduğu bir menü aldık genel olarak güzeldi tabi bazı yemekler damak tadınıza hitap etmeyebilir ama farklılık iyidir 😁😉 Tatlı olarak verilen helvayı pek beğenmedim ama yöresel olarak tercih edilen hali o olduğu için tartışmaya kapalı olduğunu fark ederek susuyorum 😊 Genel olarak herşey gözümüze az gelse de bayağı doyduk sanırım çok acıkmıştık.İçecek olarak pek çok seçenek var ama kendi hazırladıkları doğal karışımlardan tercih ettik şu an ismini unuttum ama mor renkli olan daha lezzetliydi. Bunların haricinde tepsi ile su böreği satışı sunuyorlar bilginiz olsun. Gidip deneyebilirsiniz tok olarak ve güzel yedik diyerek çıkacaksınız diye düşünüyorum. (Fiyatlar gayet uygun).

2023:09:06 11:09:12
HATİCE UÇAR

Erzurumdi'a yolunuz düşerde yöresel yemeklerinden yemek isterseniz pek çok yöresel yemeği HÜNERLİ ELLER' de bulabilirsiniz.Cağ kebabı ve kadayıf dolma her yerde var. Biz cağ kebabı dışında ki yemekleri de tatmak istedik. Kime sorduysak lokanta vs de bulamayacağımızı söylediler. 3 gün önce geldiğimizde bulamamıştık. Gümüşhane' den dönerken interneti karıştırdım. Hünerli elleri buldum. Telefonla aradım. İstediğimiz yemeklerin yaptıklarını duyunca mutlu olduk. Erzurum' a gelince akşam yemeği için geldik. Aşotlu ayran çorbası (eşim çok istiyordu), kesme çorbası, hingel, muska mantı, lor dolması sipariş verdik. Çorbaları tam porsiyon diğerlerini yarımşar porsıyon sipariş ettik. Hepsi çok güzeldi. Yarın ki yemeğimizi de burada yemeyi planlıyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür edeeriz.

2023:10:10 17:33:25
esra k

İlk defa geldik Ayran aşı çorbası, İçli köfte , Kıymalı Tatar böreği böreği aldıkHepsi de oldukça lezzetliydi…Bir kase çorba 60İçli köfte 35Bir tabak börek 150 tl

2023:11:16 18:03:29
Ali Rıza Pekşen

Yöresel karışık tabağı biraz değiştirdik. Yaprak sarması yerine lor sarması aldık. İçli köfteyi de iki adet yapıp, hem haşlama hem de kızartmasını denedik. Ben az kesme aşı çorbası da aldım.Bir de bohça mantı sipariş ettik.Eşim de, ben de her şeye bayıldık. İkram olarak gelen salata bile çok özenli ve lezzetliydi.Yol üzerinde ve lokantanın önünde (3 araçlık) araç park etmek mümkün.Erzurum’a yolu düşenler mutlaka uğramalı.

2023:07:10 18:45:49

Tüm İşletmeleri Gör

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.