ADORE

Görüntülenme - 10 Yorum Ekle

Denizli ADORE Yorumlar - 0

HA rt

3 katlı bu mekanda en üst katta canlı müzik yapılıyor. Canlı müzik katına giriş için extra ücret yok fakat içeceklerin fiyatı biraz farklı. Mekan oldukça hareketli ve dinamik insan kendini rahat hissediyor. Servis de oldukça iyi. Yemek veya kahvaltı almadık. İçecekler tatmin ediciydi. Fiyat olarak da bana makul fiyatlar gibi geldi. Masa bulmada sıkıntı yaşamadık fakat kalabalık diyebilirim. insanların tercih ettiğini bir mekan.

2023:07:24 19:50:34
Emine Giritoğlu

Canlı müzik arayışıyla gittik ilk.Atmosfer çok hoşumuza gitti ve 11 yaşında oğlum var, her eğlence mekanına da gidemiyoruz hâliyle..Küfürsüz nezih hoş bi ortamSolistler harika, çalışanlar güler yüzlü, yemekler sıcak ve temizliğe dikkat ediliyor.Son gittiğimizde canlı müzik eşliğinde akşam yemeğimizi de orda yedik, öncesi ve sonrasında bi ton şeyde içtik, buna rağmen hesap gayet makuldü. Tavsiye olunur..

2024:01:21 16:40:05
osman söyleyici

Kesinlikle tavsiye etmiyorum sipariş verdiğim katı (peynir, tereyağı, vb.) kahvaltı ürünleri üzerinde parmak izileri vardı. Değiştirilmesini talep ettim fakat yeni gelen ürün üzerinde yine aynı şekilde parmak izleri vardı, ayrıca patates kızartması üzerinde topak bir pislik vardı çalışan personele bunu gösterdim fakat işletme tarafından herhangi bir geri dönüş alamadım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum!

2023:12:30 12:52:55
Sevilay Erten

Kahvaltı tabağı sipariş ettik içinden pislik çıktı. Çalışana gösterdik bir özür bile dilemediler. Üstelik hizmet verdik diyerek hesabın tamamını talep ettiler. Keşke 0 puan olsaydı, 1 puanı hak eden bir hizmet göremedik. Rezalet.

2023:12:30 12:48:10
ZÜBEYDE Serbes

Öncelikle kampüstesiniz, nereye gitsek diye düşünüyorsunuz? İlk durağınız kesinlikle Adore kafe olmalı. Çünkü bir kafede aranacak ne varsa burada. Güler yüzlü çalışanlar, mekân temizliği, özenle servis edilen yiyecek ve içecekler daha ne olsun. Bunula birlikte canlı müzik için en iyi adres kesinlikle Adore Kafe. Gidecek olanlara şimdiden iyi eğlenceler...

2023:12:30 14:00:05

Konum / İletişim :

Öne Çıkan Şehirler

Şehirler Kataloğu

Türkiye'nin her şehrini keşfetmek için en iyi kaynak burada. Kullanıcılarımızdan ve dostlarımızdan gelen önerilerle, Türkiye'nin dört bir yanındaki şehirler hakkında en güncel bilgilere sahip olun. Her şehrin kendine özgü güzelliklerini, lezzetlerini ve sürprizlerini keşfedin. Türkiye'nin her bir şehrini daha iyi anlamak için buradayız. Planlarınızı yaparken rehberimize göz atın ve unutulmaz bir seyahat deneyimi yaşayın. Türkiye'nin çeşitliliğini ve zenginliğini keşfedin. Bize katılın ve Türkiye'nin şehirlerine dair içeriklerimizden ilham alın.