Diamond Liman Hotel

Bartın Diamond Liman Hotel

Diamond Liman Hotel, Bartın şehrinde konuklarına konforlu ve lüks bir konaklama deneyimi sunan bir oteldir.

Tarihçe

Diamond Liman Hotel, 2010 yılında hizmete açılmış olup, o günden bu yana misafirlerine kaliteli hizmet sunmayı ilke edinmiştir.

Fiyat Politikası

Otelimiz, her bütçeye uygun konaklama seçenekleri sunmaktadır. Misafirlerimiz, konaklama sürelerine ve tercih ettikleri oda tipine göre farklı fiyat seçeneklerinden yararlanabilirler.

Önemli Özellikler

• Deniz manzaralı odalar
  • Restoran ve bar hizmeti
  • Spa ve fitness merkezi
  • Konferans ve toplantı salonları
  • Ücretsiz otopark
Diamond Liman Hotel, misafirlerine unutulmaz bir konaklama deneyimi sunmak için her detayı özenle düşünmekte ve hizmet kalitesinden ödün vermemektedir. Bartın ziyaretinizde Diamond Liman Hotel'i tercih ederek kendinizi özel hissedeceğiniz bir konaklama deneyimi yaşayabilirsiniz.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Tanıtım Videosu

Amasra Bartın Diamond Liman Hotel Yorumlar - 1

user187078

Bartın Diamond Liman Hotel'de konakladığımız süre boyunca harika bir deneyim yaşadık. Otelin temizliği, personelin ilgisi ve hizmet kalitesi gerçekten takdire şayandı. Odalar geniş ve konforluydu, manzara ise muhteşemdi. Ayrıca otelin plajı da oldukça temiz ve düzenliydi. Yemekler de oldukça lezzetliydi. Kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir otel oldu.

28 Mayıs 2024
Selçuk Utkan

28 ekim 2023 tarikli konaklamamız için 21 ekim 2023 tarihinde 2 adet kara tarafı oda ayırttık .istanbul,dan çıkıp 28 ekim tarihindehotel,e giriş yaptık ve hotelde suların kesik olduğunu gördük ,resepsiyonda duran yetkili bir bayan otel çalışanı ile konuştuğumuzda yapacak bir şeyimiz yok amasra belediyesi tarafından su kesintisi var cevabını aldık her bir soru sormaya kalktığımızda,da devamlı üste çıkmaya çalışan müşteriyi dikkate almayan ve önemsemeyen bir otel çalışanı ile karşılaştık.madem ki 23 ekimden itibaren 5-6 gün su kesintisinin olacağını bile bile neden önlem alamadınız su depolarınızı neden doldurmadınız yada müşterileri arayıp geleceğiniz tarihte su kesintisi var isterseniz rezervasyonunuzu iptal edebiliriz diyebilirdiniz.sabah kalktığımızda yüzümüzü yıkayacak su bulamadık müşteri memnuniyeti anlayışınız bu mudur.?odalar temiz .kahvaltı iyi en önemlisi su olmaması.hotel yönetiminin yetersiz olan su depoları için bir çare bulacağını düşünüyorum

2023:10:30 13:15:58
Batuhan

Öncelikle konum olarak çok güzel ve sakin bir yerde. Lebiderya manzaralı lüks odaları mevcut, denize sıfır. Temizlik konusunda ise her gün oda temizlendi onun için de ayrı teşekkürler. Çalışanlar güler yüzlü ve samimiler. Kahvaltıya gelirsek ben genelde çok yemiyorum ama yeterli buldum. Nutella bile nestle markaydı kısaca önem verilmiş. Bir daha amasraya gelirsem burası tercihim olacaktır.

2023:12:05 14:10:22
Onur Cakmak

12 Ağustos cumartesi günü eşimle otelinizde 1 gece konakladik. Öncelikle otopark ve hiç Park yeri bulamadık, günlüğü 75 TL olan ücretli otopark a park ettik. Otopark ile otel arasında uzun mesafe vardı ve valimizle sıcağın alnında yürüdük. Otopark in neden olmadığını resepsiyona sorduğumuz da, yer yok şeklinde umursamaz bir tavırla cevap verdi. Esyamizi kendimiz odaya çıkardık. Oda temizliği güzeldi. İki küçük su hakkınız bulunuyor, diğer içecekler ücretlidir. Sonrasında denize girmek için plaja gittik. Plaj otele yakın fakat çok kalabalıktı ve özellikle bunu belirtmek istiyorum, dışardan plaja müşteri alındığı için bize şezlong şemsiye kalmamıştı. Bu kadar para verip otele giderek halk plajı gibi güneşlenmek, sinirimi bozdu. Gidecek kişilere ayrıca bilgi, deniz çok yosunlu ve soğuktu. Ertesi günkü kahvaltı tam bi fiyaskoydu. Restoranda oturacak hiç yer kalmamıştı, kahvaltımızı lobby deki sehpada yapmak zorunda kaldık. Kahvaltı çeşidi az, menemen başta olmak üzere çok lezzetsizdi. Bu parayı asla hak etmeyen bir işletmedir.

2023:08:19 11:17:54
Yunus Emre Samuk

En iyi odasında kaldım. Gayet yeterli ve güzeldi. Personel ilgili ve güler yüzlüydü. Kahvaltı da gayet güzeldi bence çeşitlilik ve lezzet konusunda bir sorun yoktu. Odalar arası yalıtım çok iyi diyemem ama sorunlu bir müşteri profili yoktu. Çok güzel vakit geçirdik yine Amasraya gidecek olsam yine kalacağım bir yer. Her şey için teşekkürler :)

2023:09:23 08:21:38
Samet Öztürk

Son derece memnun kaldık otelden. Kahvaltılar güzeldi. Denize manzaralı balkonlu oda mutlaka tutun. Personeller gayet ilgiliydi. Otelde tek sorun var duvarlar ses geçiriyor. Milletin konuşması tuvalete girdikleri ve duş aldıkları cok rahat bir sekilde duyuluyor. Onun dışında güzeldi.