Hedef Dağ Termal

Aydın Hedef Dağ Termal

Aydın Hedef Dağ Termal, Aydın şehrinde doğal termal kaynaklara sahip olan bir termal oteldir. Misafirlerine sağlık ve huzur dolu bir konaklama deneyimi sunmaktadır.

Tarihçe

Aydın Hedef Dağ Termal, yıllardır termal turizm sektöründe hizmet veren köklü bir işletmedir. Doğal kaynaklardan faydalanarak misafirlerine kaliteli bir termal deneyimi sunmaktadır.

Fiyat Politikası

• Termal havuz ve spa hizmetleri için günlük ve paket fiyatlar mevcuttur.
  • Konaklama fiyatları oda tipine ve sezonlara göre değişiklik gösterebilir.

Önemli Özellikler

• Doğal termal kaynaklara sahip olması
  • Spa ve wellness hizmetleri
  • Restoran ve kafe seçenekleri
  • Çeşitli aktiviteler ve etkinlikler
Aydın Hedef Dağ Termal, doğal termal kaynaklarıyla sağlık ve huzur arayan misafirler için ideal bir konaklama seçeneğidir. Profesyonel hizmet anlayışı ve kaliteli tesisleriyle misafirlerine unutulmaz bir deneyim sunmaktadır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Aydın Germencik Hedef Dağ Termal Yorumlar - 1

user165022

Aydın Hedef Dağ Termal Konaklama harika bir deneyimdi. Odalar temiz ve konforlu, termal havuzlar çok rahatlatıcıydı. Personel çok yardımsever ve güleryüzlüydü. Yemekler lezzetli ve çeşitliydi. Doğa ile iç içe bir konumda olması da ayrıca güzeldi. Kesinlikle tekrar ziyaret etmek istiyorum.

10 Mayıs 2024
Murat Tunc

4 kişi gittik 4 bin verdik odalar ve otel leş gibi ne sauna açık ne diğerleri bir sıcak havuzundan birde normal havuzundan faydalana bildik kahvaltısı güzel değil otelin içi çöp dolu temizlik yok yapmamışlar verdiğiniz paraya değmez gidilmez başka alternatifleri deneyin

2023:09:10 10:26:52
Mevlüde Ömür

Merhabalar biz ailecek 4 gün kaldık ve dün eve geldik..Biz giderken tüm yorumları değerlendirerek gittik kötü yorum da vardı iyide ama bu kadar beklentimin altında bir otel görmedim.. biz iki ayrı oda tuttuk odanın birinde klima çalışmıyordu belki 10 kere dedik gelmediler bu yaz sıcağında klimasız durmak mümkün değil ailecek bir odaya doluşup yattık..yemekler fena değildi mezeler aynı çeşit ve kokuşmuş görevliye de söyledim tatlılar berbat gıda boyalı.Meyve hergün karpuz başka çeşit yok odaların yastıkları çok yüksek bir kaç kere söylememize rağmen sonunda getirdiler elaman eksikliğinden getiremiyoruz bizden bu kadar deyip geçiştiriyorlar mutfak personelinden ayrı diğer personeller hiç güler yüzlü değiller özellikle resepsiyondakiler bir şikayeti söylediğinde niye geldinki havasındalar..her odada bir tane priz var Havuzların yanın da şezlong ve şemsiye eksikliği var.günü birlikçi çok fazla aldıkları için şezlong kapmaca oynuyorsun 4 gün boyunca bir kere şezlong kapabildik..küçük çocukların altların da bez yok heran havuzlara kaka yapabiliyorlar yani anlayacağınız neresinden tutarsanız elinizde kalıyor kimseye tavsiye etmiyorum..illa da gidecek olursanız ne demek istediğimi maalesef anlayacaksınız..

2023:07:23 17:22:52
Mesut Furkan Bahçekapılı

Ben hayatımda ilk defa paramı çöpe attığımı bu otelde hissettim. İlgi sıfır akiam aktiviteleri sıfır çay ve su hariç ücretsiz bir içecek bile yok. Yemeklerde et kullanmıyorlar bile bu kadar ucuza kaçan böyle dandik böylesine berbat bir otel ben hayatımda görmedim. Paramı gerçekten çöpe atmışım. 38 yaş ve üstü iseniz kafa dinlemek için sessiz. Onun dışında tek bir artısı olan bir otel değil. Paranızı çöpe atmayın derim.

2018:09:02 17:45:14
AHMET RAUF KANTARCI

Biz eşimin ailesiyle 6 kişi gittiğimizde odalara şifalı su verilemiyormuş. Herkesin girdiği havuza girmek zorunda kaldık. Ben ve eşim hiç memnun kalmadık. Asla ve de katiyen bir daha gitmeyiz. 2 yıldızı da personelin hizmeti için verdim. Verdiğimiz onca paraya yazık oldu.

2017:09:17 19:16:19
Cevat Gün

Otel içi ve odalar karanlık aydınlatma yetersiz. Manzara guzel. Oda temizliği kötü özellikle banyolar çok kötü. termal ve genel havuzlar güzel su kaydiraklari eğlenceli FAKAT BİR BAYANSANİZ KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE BİKİNİ İLE GİTMEYİN OTEL KURALLARİ GEREGİ BİKİNİYLE KAYDİRAKLİ HAVUZA SOKMUYORLAR GOREVLİ ELLİ KERE MEGAFON DAN ANONS YAPİYOR HASEMAYLA GİREBİLİRSİNİZ SADECE DİYOR . TAMAMEN HAREMLİK SELAMLİK TARZDA Bİ YER