Meeting Point Turkey

Antalya Meeting Point Turkey

Meeting Point Turkey, Antalya şehrinde faaliyet gösteren bir turizm şirketidir. Şirket, turistlere konaklama, transfer, tur ve aktivite hizmetleri sunmaktadır.

Tarihçe

Meeting Point Turkey, 2005 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bu yana kaliteli hizmet anlayışı ve geniş hizmet yelpazesi ile müşterilerine en iyi tatil deneyimini sunmayı hedeflemektedir.

Fiyat Politikası

Meeting Point Turkey, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak rekabetçi fiyatlar sunmaktadır. Farklı bütçelere uygun seçenekler sunarak herkesin tatilini planlamasına olanak tanır.

Önemli Özellikler

• Konforlu ve güvenilir transfer hizmetleri
  • Geniş konaklama seçenekleri
  • Profesyonel rehberler eşliğinde turlar
  • Çeşitli aktiviteler ve etkinlikler
Meeting Point Turkey, tatil planlarınızı en iyi şekilde organize etmenize yardımcı olur. Profesyonel ekibi ve geniş hizmet yelpazesi ile unutulmaz bir tatil deneyimi yaşamanızı sağlar.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Tanıtım Videosu

Antalya Muratpaşa Meeting Point Turkey Yorumlar - 1

user156787

Antalya Meeting Point, Türkiye'nin en popüler turistik şehirlerinden biri olan Antalya'da bulunan bir buluşma noktasıdır. Burası hem yerli hem de yabancı turistlerin ilgisini çeken bir mekandır. Antalya'nın tarihi ve doğal güzelliklerini keşfetmek isteyenler için harika bir başlangıç noktasıdır. Ayrıca çeşitli etkinlikler ve organizasyonlar da düzenlenmektedir. Genel olarak Antalya Meeting Point, şehri keşfetmek isteyenler için ideal bir buluşma noktasıdır.

26 Nisan 2024
FATMA ASLAN

Yaklaşık bir ay önce arkadaşlarımın önerisiyle Antalya seyahati yaptık. Çok ilgili temiz disiplinli bir firma. Şoför Orhan beye nezaketi için ayrıca teşekkür ederiz.

2022:07:09 07:16:52
Mehmet Kekec

Bir yıldız bile az. Neredeyse her gün sorun yaşıyoruz bu acente ile. Çıkış yapıyoruz transfer aracı gelmiyor ve bu sürekli.olarak böyle. Firmayı arıyoruz telefonları acmiyorlar. İnsanları zor durumda bırakan bir firma. Hiç kimseye tavsiye etmiyorum

2022:10:24 23:42:13
Almina Acar

Çağrı merkezinde Gece müşteri hizmetlerinde olan adam çok kaba, böyle insanlar çalıştırılmaz bence değiştirmelisiniz eğer hala ayakta tutunmayı düşünüyorsanız. Berbat bir yer tavsiye etmem. Kendilerini bir .. zannederek cevap veriyorlar. -0

2022:11:12 17:58:02
rıza kalfaoğlu

Personelinizden Musa beye müşteri ilişkileri yönetimi dersi verilmeli.Muhtemelen Siz bu yorumu okurken Biz başka bir Tur şirketi ile tatil planı yapıyor olacagız.

2021:11:20 13:56:36
betül DEMİR

Biz buraya iki aile gittik benimm kızım 6 yasinda ve arkadaşlarınızın da daha bebek bizi kapıdan çevirdiler çocuk almıyoruz diye çok üzüldük çok ayıp böyle bir işletme anlayışını kabul etmiyorum çocuğunuz varsa uğramayın bile kapıdan çeviriyor