Gar Taksi

Ankara Gar Taksi

Ankara Gar Taksi, Ankara şehrinde hizmet veren bir taksi firmasıdır. 1990 yılında kurulan firma, şehir içi ve şehirlerarası taksi hizmetleri sunmaktadır. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan Ankara Gar Taksi, güvenilir ve konforlu bir yolculuk deneyimi sunmayı amaçlamaktadır.

Tarihçe

Ankara Gar Taksi, 1990 yılında kurulmuş olup, uzun yıllardır Ankara'nın güvenilir taksi firmalarından biri olarak hizmet vermektedir. Yılların verdiği deneyim ve tecrübe ile müşterilerine kaliteli hizmet sunmaktadır.

Fiyat Politikası

Ankara Gar Taksi, adil ve uygun fiyat politikası ile müşterilerine hizmet sunmaktadır. Sabit fiyatlar ve açıklayıcı ücretlendirme prensibi ile müşterilerine güven vermektedir.

Önemli Özellikler

• Hızlı ve güvenilir hizmet
  • Konforlu ve temiz araçlar
  • Deneyimli ve profesyonel şoförler
  • 24 saat hizmet
Ankara Gar Taksi, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak güvenilir ve konforlu bir yolculuk deneyimi sunmaktadır. Uygun fiyat politikası ve kaliteli hizmet anlayışı ile tercih edilmesi gereken bir taksi firmasıdır.
Siteyi ziyaret et

Etiketler

Altındağ Ankara Gar Taksi Yorumlar - 1

user142035

Ankara Gar Taksi Taksi Durağı oldukça güvenilir ve hızlı bir hizmet sunuyor. Araçları temiz ve konforlu, şoförleri de oldukça profesyonel ve saygılı. Ayrıca fiyatları da oldukça makul. Her zaman tercih ettiğim bir taksi durağıdır.

11 Nisan 2024
Wave Wave

Az once taksiye binmek istedim binmemi istemediler cok dolasirsin, taksiyi birakacagim gibi seyler soylendi. Sonra da taksicilik meslegi bitince evlerinizde issiz issiz oturursunuz. Sizin goreviniz musteriyi bir yerden bir yere goturmek gercekten mesleginizi bile "insan gibi" icraa edemiyorsunuz.

2023:12:22 15:40:47
Züleyha Ayşe Erbaş

Hızlı tren garının önünden 06 T 6962 plakalı bir taksiyle geldim. Gideceğim yeri söyledim, açmış radyoyu duymuyorum ablacıım diye bana bağırdı. Taksiye pos cihazı koymuş, kart çekmiyorum sorsaydınız binince diye bağırıyor. Takside pos cihazı olmasına rağmen! Havale yapayım diyorum havale kullanmıyorum diyor. Dağda yaşadığını zannediyor galiba. Değil bir kadına hiçbir insana bu şekilde davranmaya hakkı yok. O kadar taksiye biniyorum, böylesine ilk defa rastladım. Yolda tüm araçlara laf söyleyerek geldi. Hiç bu kadar gergin bir yolculuk yapmadım şimdiye kadar, kaza yapmadan ulaşmam büyük şans.

2023:10:08 14:53:32
Elif Tuzlu

Ben böyle kaba saba insanlar görmedim. Bozuğum yokmuş gidip bozar mısınız diyor niye bozuk para bulundurmuyorsunuz ben mi çalışıyorum takside sürekli nakit alışverişi yapan ben miyim ben bozmak zorunda mıyım? Sürekli insanı azarlıyorlar binince kolay gelsin diyorsun cevap bile vermiyorlar size silah zoruyla mı yaptırıyorlar bu işi? Bir değil iki değil.Yakın mesafeye öflenip püfleniyor biz de biliyoruz herhalde yakın olduğunu yükümüz var diye biniyoruz size çok meraklı değiliz merak etmeyin sanki parasıyla değil hayrına bırakıyorlar. Eskişehir’deki taksicilere şükrediyorum gerçekten. Hepimiz aynı ülkede yaşıyoruz ama hepimiz aynı saygı çerçevesinde yaşamıyoruz ne yazık ki, biraz daha insanî davranın. Müşteriyi bırak yolda karşılaştığına bile bu kadar kaba davranılmaz. Kaldı ki başkent. Yazık yani…

2023:08:28 13:46:57
Aslı Yüceer

06 T 4854 plakalı araç sahibi trafik olduğu için söylene söylene araçı sürmüş bulunmakta 120 tl lik yol geldik sanki bedava getirmiş gibi tavırlar noluyoruz ankara da da mı yolcu seçmeye başlandı artık beğenmeyen varsa yapmasın işini

2023:10:12 16:30:33
MUSTAFA ENVER

Şöför sarhoştu galiba şarjı olmadığını araçta yakıtın az olduğunu söyledi. 170₺ yazacak yeri 215₺ ye götürdü. Topluma hizmet veriyorsunuz bu şekilde olmamalı araç plakasını hatırlamıyorum ama accent era tipi arabaydı.